زارع: گل های ساده ای از فولاد خوردیم

۱۴۰۰/۰۵/۱۳ ۲۳:۴۱ چاپ کد خبر: 122035

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مازیار زارع بعد از شکست 2 بر صفر مقابل فولاد خوزستان در نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: اول از همه  درگذشت فرزند شیرپور از پیشکسوتان ملوان را تسلیت می گویم. به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. هر دو تیم آنچه داشتند را ارائه کردند. در جریان بازی یکی دو فرصت خوب داشتیم که می توانست به گل تبدیل شود. در نیمه دوم بهتر بازی کردیم نسبت به نیمه اول، یک تک موقعیت خوب داشتیم. فولاد تیم پرمهره و با کیفیتی است. جز دو سه تیم لیگ برتری است که با برنامه فوتبال بازی می کند. اگر گل های ساده ای نمی خوردیم و می توانستیم نیمه اول بدون گل خورده به رختکن برویم. نتیجه دیگری می توانست رقم بخورد. می توانستیم به این راحتی گل نخوریم. به مجموعه فولاد و مردم خوب خوزستان تبریک می گویم.

وی در مورد  صحبت هایش مبنی بر حمایت از خوزستان گفت: وظیفه همه ماست که از سراسر کشور حمایت کنیم بخصوص در این شرایط بد اقتصادی  که برای کشور پیش آمده است،آن حرف هایم دلی بود.

سرمربی ملوان در مورد شرایط این تیم گفت: ملوان چند سال درگیر سقوط نکردن بود و مجموعه ای جدید تحویل گرفتیم که برای هماهنگی نیاز به زمان داریم. جوانان خوبی از تیم های پایه خودمان تحویل گرفته ایم و این جوانان نیاز به فرصت دارند و اگر به انها فرصت بدهیم آینده از آن ملوان است.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : لنگرود

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان