سعید صادقی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت از آغاز ثبت نام پذیرش دانشجو در استان خبر داد و اظهار کرد: متقاضیان می توانند بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی این دانشگاه شرکت کنند.

وی با بیان اینکه ۱۴ تا ۲۰ مردادماه شرایط برای ثبت نام در دانشگاه دولتی پیام استان ممکن است، گفت:  ثبت نام در دوره های کارشناسی این دانشگاه هم زمان با انتخاب رشته کنکور سراسری و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود.

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان با بیان اینکه ثبت نام برای شرکت کنندگان در کنکور سراسری و یا کسانیکه در کنکور شرکت نکرده اند نیز امکان پذیر است، افزود: داوطلبان می توانند نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته ی دلخواه خود برای محل تحصیل در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان گیلان اقدام کنند.

صادقی به مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: امکان تحصیل هم زمان در دو رشته، آموزش حضوری، نیمه حضوری و الکترونیکی، اعطای انواع وام های شهریه و تسهیلات بانکی با کارمزد دو درصد، تنوع در عناوین رشته ها و دارا بودن پایین ترین مبلغ شهریه در بین دانشگاه های دولتی و غیردولتی از مزایای دانشگاه پیام نور است.

وی همچنین به دیگر مزیت های تحصیل در دانشگاه پیام نور گیلان اشاره کرد و افزود: سهولت در مهمان و انتقالی، تغییر رشته، امکان تحصیل برای افراد شاغل و ارائه مدرک معتبر و مورد تائید وزارت علوم، بیشترین آمار قبولی در آزمون های استخدامی، تحصیلات تکمیلی، امکان تحصیل برای شاغلین و بانوان از دیگر مزایای تحصیل در این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان به رشد ۱۳ پله ای دانشگاه پیام نور در سال ۲۰۲۰ در بین برترین دانشگاه های جهان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه دانشگاه پیام نور دارای موفقیت و کسب رتبه برتر در ارزیابی کیفیت تحصیلی دانشگاه های کشور، پیشتازی در عرصه آموزش و آزمون های الکترونیکی در دوران کرونا است.

صادقی با اذعان به اینکه دانشگاه پیام نور گیلان دارای حدود ۱۳ هزار دانشجوی فعال است، بیان کرد: این دانشجویان در ۲۰۰ رشته محل و ۱۸ مرکز و واحد دانشگاهی در استان مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : جنتی

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان