به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ارسلان سالاری امشب در نشست شورای معاونین دانشگاه علوم پزشکی گیلان که با حضور ویدیو کنفرانسی مدیران شبکه های بهداشت و رؤسای بیمارستان های استان برگزار شد، اظهار کرد: باید از همه توان و ظرفیت در جهت مقابله با موج پنجم بیماری کرونا بهره گرفت. 

وی با بیان اینکه حفظ جان مردم واجب تر از همه اولویت ها است، افزود: برای کاهش ابتلای مردم و بستری بیماران از هیچ گونه تلاشی نباید فروگذار شود. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اذعان بر اثرگذاری فعالیت های حوزه بهداشت در مراکز جامع سلامت در کاهش بار ارجاع بیماران به مراکز درمانی گفت: در این خصوص باید فعالیت ها و روند ارائه خدمات مضاعف وهدفمندتر شود. 

سالاری با اشاره به فعالیت تیم های ترخیص در بیمارستان ها در شرایط کنونی و کمبود شدید تخت های بستری تصریح کرد: اجرای مفاد دستورالعمل صادره ستاد کرونا دانشگاه لازم و ضروری است و کوچکترین تعلل و کوتاهی در این دوره از موج پنجم یقینا آسیب زا و غیرقابل جبران خواهد بود. 

دبیر ستاد کرونای گیلان با ابراز خرسندی از تجهیز همه بیمارستان های استان به دستگاه CT اسکن بیان کرد: با این وجود، دیگر بیماران جهت استفاده از این دستگاه مهم و حیاتی، از شهرستان به مرکز استان مراجعه نمی کنند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تقدیر از جانفشانی های مدافعان سلامت از ابتدای شیوع کرونا تاکنون افزود: کادر سلامت با حضور بی بدیل خود در برابر این ویروس منحوس همچون گذشته، این بار نیز نشان خواهند داد با قدرت و صلابت همیشگی در کنار مردم و بیماران هستند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

برچسب‎ها : صدا

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان