به گزارش لنگرنیوز ، متاسفانه یا خوشبختانه در چند سال اخیر شاهد تغییرات مدیران توسط برخی مسئولین که البته در راستای کار انها هم نیست هستیم.
طبیعتا این مورد در لنگرود هم اتفاق می افتد و بیش از نفع ضرر دارد که یکی دو مورد از دلایل را عرض خواهیم کرد.
یکی از معایب مدیرانی که به صورت سفارشی وارد کار می شوند عدم تخصص در شغل مربوطه است که نمونه های زیادی را می توان مشاهده کرد ولی مهمترین عیب این گونه مسئولان متکی بودن به فرد یا افرادی است که جدای سازمان یا نهاد مربوطه هستند و کارهای اداری خود را با مشترک مورد نظر طرح و در صورت صلاحدید اجرا می کنند.
در یکی دو سال اخیر نیز در شهرستان شاهد تغییراتی در سطح مدیران بودیم که فقط چند مدیر تقریبا به صورت مستقیم و بدون دخالت اشخاص به نهادها و ادارات معرفی و هم اکنون نیز مشغول به کار هستند که این مورد به مزاج برخی خوشایند نبود.
این مدیران به دلیل عدم توقع از شخص یا اشخاص دیگر توانستند با قدرت و تمرکز بهتر و بیشتری به کار خود مشغول شوند که در این راه برخی افراد منتسب به یک مسئول اعلام کرده اند که پرکاری برخی از مدیران نسبت به دیگر مدیران ، شخص مورد نظر را زیر سوال می برد و این جای تامل دارد که آیا منافع شخصی برخی مهم است یا منافع مردم باید در نظر گرفته شود!
و حتی شنیده شده که اعلام کردند که مدیران فعال و پرکار را تغییر خواهند داد تا شخص مورد نظری با سیاست های خود را بتوانند جایگزین کنند.
از گفتن موارد بیشتر در خصوص عزل و نصب ها داخل برخی نهاد ها و سازمان ها پرهیز می کنیم ولی چند مورد از خطابه های برخی از مسئولین سفارشی را در زیر می آوریم تا مردم در این مورد قضاوت کنند.
1 - در حالی که آقای .. عضو شورای شهر ....  از انتشار یک خبر که به حوزه شخصی اش مربوط میشد عصبی بود به یکی از خبرنگاران گفت این خبر بر ضرر آقای .... است و اگر من از او حمایت نکنم کسی من را هم قبول ندارد.
2 - یکی از مدیران سیاسی شهرستان نیز که با امدن بر روی کار در اوایل سال 1393، خبرنگاران را وارد حاشیه کرده است بازها اعلام کرد که هدف ما آرامش مردم در شهر است که باید عرض کنیم که با به حاشیه بردن خبرنگاران جز حاشیه مجدد آرامشی ایجاد نمیشود.
3-یادم می آید یکی از مدیران فعلی بارها اعلام کرده که در مراسم ها تمام احتیاجات خبرنگاران را برآورده کنید تا خبرنگاران به حاشیه توجهی نکنند و سرگرم شوند.
4 - یکی از مدیران سیاسی شهرستان نیز در چند وقت اخیر در برابر برخی از مدیرانی که باد اعتدالی و اصلاح طلبی نداشتند و بعضا منتقد بودند موضع گرفته و حتی از حضور آن مدیر و اداره در جلسات شهرستانی جلوگیری میکرد.
5 - یکی دیگر می گفت ما یک مدیر را با سیاست های خود وارد می کنیم و انتظار داریم در مراسم ها از آقای ... تعریف کند .
6 - در این بین برخی از افراد هم هستند که به بارها لنگرنیوز را مورد رحمت تهدید و تخریب و برچسب های بی مورد قرار داده اند و برخی دیگر نیز برای از دست ندادن موقعیت خود و عزیز شدن بیشتر در نزد آقای ...  دست به دامان عمل قبیح چاپلوسی می شوند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان