به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، امیر دریادار دوم ستاد مهدی شعبانزاده ظهر امروز در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه گیلان به مناسبت روز خبرنگار در سالن اجتماعات مرکز آموزش های علوم و فنون دریایی باقرالعلوم (ع) رشت، با بیان اینکه اصحاب رسانه سربازان مبارزه با جنگ نرم هستند، اظهار کرد: خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسؤولان بوده و باید کارگزاران اصحاب رسانه را جزئی از خود در حل مشکلات مختلف بدانند.

وی با اشاره به نقش اصحاب رسانه در ثبت لحظات ماندگار در جمهوری اسلامی گفت: اگر زحمات اصحاب رسانه نباشد لحظات ماندگار جمهوری اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس و دستاوردهای کشور در دوران تحریم ثبت نمی شد.

فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم نداجا با تأکید بر لزوم برنامه ویژه استکبار در نفوذ به جمهوری اسلامی از طریق جنگ رسانه ای بیان کرد: امپراتوری رسانه های دنیا در دستان استکبار به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و آنان با بهره مندی از این امکانات سعی در جنگ روانی در کشور دارد.

شعبانزاده نقش رسانه در جنگ های امروزی را بسیار مؤثر دانست و تصریح کرد: جنگ های امروزه در جهان بین الملل چندین وجهه داشته و مهم ترین وجهه آن جنگ رسانه ای است لذا باید در این حوزه بسیار قوی عمل کرد و تأکید مقام معظم رهبری به توجه به فضای مجازی هم به همین دلیل است.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه در بسیاری از مواقع باید آفند جنگ رسانه ای استکبار در فضای مجازی باشند، افزود:  یکی از وظایف خبرنگاران مقابله مناسب با جنگ رسانه ای دشمن است که باید به آن توجه شود اما متأسفانه رسانه را روابط عمومی ادارات می دانند که بسیار غلط است.

فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم نداجا با تأکید بر لزوم توجه به ارائه خوراک رسانه ای مناسبت به کودکان و نوجوانان تصریح کرد: در دوران نفوذ فرهنگی باید رسانه های اسلامی خوراک فکری مناسب متناسب با رویکرد اسلامی به کودکان و نوجوانان ارائه دهند تا از این طریق استکبار را از اجرای برنامه های خود ناامید کنیم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : تعاونی 11

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان