دومین جلسه شورای مدیریت پیشگیری ازوقوع جرم به منظور پیشگیری و مبارزه با سرقت و ارائه راهکارها در لنگرود برگزار گردید .





به گزارش لنگرنیوز ، دومین جلسه شورای مدیریت پیشگیری ازوقوع جرم به منظور پیشگیری و مبارزه با سرقت و ارائه راهکارهای آن عصر روز چهارشنبه 23 مهرماه در لنگرود برگزار گردید .





4





در این جلسه سید رضاجوادپور فرماندار لنگرود با اهمیت دادن به امر پیشگیری از وقوع سرقت ؛محورهای ایجاد سرقت را یادآورشدند و تاکید کردند:اگر می خواهیم سرقت را کم کنیم ،باید برای از بین بردن سرقت راه و روش آن را پیدا کنیم و در پی علل آن باشیم و آنگاه علتهای سرقت برابر  با اقدامات پیشگیرانه می باشد.



2

سرهنگ نیک فرد فرماندهی انتظامی لنگرود در این جلسه با اشاره به امر سرقت و کاهش برخی از آمارهای آن، اهمیت نصب دوربین در کاهش سرقت را ضروری دانستند و افزود : در نگهداری اموال و امکانات اداری و بهره گیری ازسیستم هوشمند در امر کاهش سرقت بهره گیریم.

وی از مسئولین و دهیاران خواست تا نسبت به کاهش سرقت و اقدامات پیشگیرانه بیشتر تلاش کنند.



1

امیری اهمیت برگزاری این گونه جلسات را در کاهش جرایم موثر دانست و از ادارات و موسسات و دهیاران روستاها و شهرداران ،نسبت به امر پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آن تاکید کرد و یکی از محورهای سند اجرایی پیشگیری از وقوع جرم ،مبارزه با سرقت و ارائه راهکارهای آن است که باید همه ادارات و موسسات در این امر پیشگام باشند .



وی افزود :نصب دوربین های مداربسته در پارکها و میادین میوه و تره بار از اهمیت بالایی در کاهش سرقت دارد و ادارات باید در این امر دقت و توجه بیشتری داشته باشند و کوتاهی و قصور از هیچ اداره ای پذیرفته نیست.



3

دادستان لنگرود از تشدید مجازات برای سارقان خبرداد و افزود با تشکیل ستاد پیشگیری از سرقت که با حضور روسای ادارات شکل یافته ؛ اقدامات پیشگیرانه در جهت کاهش سرقت ار محورهای مهم این ستاد است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان