محمدحسین واثق کارگرنیا دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به انتخاب روسای کمیسیون های تخصصی شورای ششم این شهر اظهار کرد: در نخستین سال فعالیت شورای ششم، با موافقت اعضای کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت،  سید حسین رضویان، مسعود عباس نژاد و علیرضا تاج شهرستانی به ترتیب به عنوان رئیس، نائب رئیس و منشی این کمیسیون انتخاب شدند.

وی به ترکیب کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای رشت اشاره کرد و گفت: مهدی نوری هریس به عنوان رئیس این کمیسیون و مجید عزیزی و رضا عاشری نیز به عنوان نائب رئیس و منشی این کمیسیون انتخاب شدند.

کارگرنیا با بیان اینکه با موافقت اعضای کمیسیون برنامه وبودجه شورای شهر رشت، سید شمس شفیعی به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد، افزود: سید حسین رضویان به عنوان نائب رئیس  و  رضا عاشری منشی این کمیسیون شدند.

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به اعضای کمیسیون حمل ونقل و ترافیک شورای رشت بیان کرد: مسعود عباس نژاد، هادی رمضانی و مهدی نوری هریس به ترتیب به عنوان رئیس، نائب رئیس و منشی کمیسیون حمل ونقل و ترافیک شورای ششم رشت در سال نخست فعالیت انتخاب شدند.

کارگرنیا به ترکیب کمیسیون فرهنگی شورای رشت اشاره کرد و گفت: نادر حسینی به عنوان رئیس این کمیسیون و علیرضا تاج شهرستانی و هادی رمضانی به ترتیب به عنوان نائب رئیس و منشی کمیسیون فرهنگی شورای رشت انتخاب شدند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : خودروسازان

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان