یکی از نمایندگان گیلان که علاقه خاصی به روی کار آوردن نزدیکانش در پست های شهرداری دارد در پشت این استیضاح بوده تا شاید پس از استیضاح بتواند پسرش را به عنوان شهردار به اعضای شورای این شهر تحمیل کند.

خزرآنلاین : شنیده می شود در نشست چندی پیش اصلاح طلبان گیلان با موسوی لاری انتقاداتی به عملکرد استاندار گیلان مطرح شد و موسوی لاری هم به منتقدان قول داد تا در آینده نزدیک ملاقاتی را بین این منتقدان با معاون اول رییس جمهور ترتیب دهد.

شنیده شد دو عضو شورای شهر یکی از شهرهای کوچک شرق گیلان در صحن شورا مسابقه مشت زنی راه انداخته و یکی از اعضای شورا با مشت به بینی یکی دیگر از اعضا کوبیده که کار به شکایت هم کشیده شده است.

اخیراً پس از طرح خبر استیضاح شهردار یکی از شهرهای ساحلی گیلان که با حمایت رییس شورای این شهر همراه بوده، خبر رسیده است که یکی از نمایندگان گیلان که علاقه خاصی به روی کار آوردن نزدیکانش در پست های شهرداری دارد در پشت این استیضاح بوده تا شاید پس از استیضاح بتواند پسرش را به عنوان شهردار به اعضای شورای این شهر تحمیل کند.

گفته می شود در پی برگزاری یک کنگره در یکی از ادارات دولتی گیلان، افراد دعوت شده به این کنگره به همراه خانواده شان که بالغ بر 200 نفر بوده اند یک شام میلیونی را در یکی از رستوران های انزلی صرف کردند. جالب آنکه نوع پوشش برخی از همراهان افراد شرکت کننده در این کنگره به قدری نا مناسب بود که در ابتدا از ورود برخی از آنان به داخل رستوران جلوگیری شد!

گفته می شود به زودی فرماندار یکی از شهرهای گیلان تغییر خواهد کرد. البته شنیده شدن زمزمه هایی مبنی بر تمایل استاندار گیلان برای شرکت در انتخابات مجلس از این شهر که تاکنون با تکذیب استاندار نیز همراه نبوده است یکی از دلایل نارضایتی برخی از عملکرد این فرماندار و تلاش برای جابجایی وی عنوان می شود.

از لاهیجان هم خبر می رسد که مردم این شهر در جهت حمایت از شهردار پر تلاش خود، طوماری جمع کرده و خواهان ابقا و حفظ کحالی در کسوت شهرداری لاهیجان هستند. هر چند زمزمه هایی مبنی بر تمایل برخی اعضای شورا برای تصدی بر پست شهرداری لاهیجان شنیده می شود.

شنیده شده است رییس سابق سازمان چای کشور که اخیراً به عنوان معاون وزیر جهاد کشاورزی نیز منصوب شده است قصد شرکت در انتخابات دوره بعد مجلس از حوزه انتخابیه ی لاهیجان را دارد.

شنیده می شود فرماندار یکی از شهرهای ساحلی گیلان به زودی بر کرسی مدیریت ثبت احوال گیلان تکیه خواهد زد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان