فردی ناشناس روز گذشته در حرکتی ناشایست تابلو مزین به تصویر دو شهید را مورد تعرض قرار داده و پاره کرد!

به گزارش لنگرنیوز به نقل از بهجت نیوز ؛ این تابلو که به تازگی در منطقه شپول کنار (خیابان شهدا) نصب و تصویر دو شهید آن منطقه یعنی جعفر و رحمان تیغ نورد بر روی آن نقش بسته بود توسط فرد یا افرادی ناشناس مورد آسیب قرار گرفت.

برای پیگیری ماجرا با آقای بهروز محمدی رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران فومن تماسی گرفتیم که ایشان در این رابطه به ما گفت : این تابلو بنا به درخواست آقای حمید تیغ نورد برای نامگذاری آن قسمت از خیابان به نام شهیدان جعفر و رحمان تیغ نورد نصب شده بود.

1 (1)

وی ادامه داد : البته هنوز این نامگذاری در جلسه شورای شهر به تصویب نرسیده و تاکنون فقظ موافقیت اولیه از سوی شهردار فومن اعلام شده است.

محمدی درباره اینکه آیا عاملان این اتفاق تاسف بار شناسایی شده اند یا خیر گفت : هنوز عوامل این ماجرا مورد شناسایی قرار نگرفته اند اما حدس ما بر این است که افرادی از همان حوالی که مخالف تغییر نام این خیابان بوده اند دست به این اقدام زده اند.

حال سؤال اینجاست که تصویر این شهدا چه ضرر و زیانی به این افراد وارد کرده است که با پاره کردن تصاویر آن ها هم شهر را نازیبا کرده اند و هم فرهنگ غنی شهرستان را زیر سؤال برده اند! یادمان نرود که همین شهدا برای یکپارچگی ملت ایران جنگیده اند و هر چه داریم از آن هاست.امیدواریم که دیگر شاهد چنین صحنه هایی در سطح شهر نباشیم…

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان