به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور ظهر امروز در همایش تجلیل روز خبرنگار در سالن همایشات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه خبرنگاران در جمهوری در تمامی امور پروردگار را در نظر می گیرند، اظهار کرد: استکبار در طول ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در تلاش است تا نا امنی را در جامعه ایجاد کنند ولی اصحاب رسانه در کشور همواره با مجاهدت های خود بسیاری از نقشه های شوم دشمن را از بین برده اند.

وی با تشکر از فداکاری های اصحاب رسانه در طول ایام کرونا گفت: در طول دوسال گذشته خبرنگاران پا به پای کادر درمانی و مسوولان بوده و با تهیه گزارش های خود به جامعه امید را تزریق کردند و حتی در راه برخی از خبرنگاران جان خود را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ایجاد ۱۴۰ پایگاه واکسیناسیون در این استان افزود: با تلاش های صورت گرفته و بر اساس آمار ۱۴۰ پایگاه واکسیناسیون در گیلان توسط سپاه قدس گیلان انجام شده است ولی روند واکسیناسیون در استان با سرعت نسبت متوسطی در حال انجام است.

عبدالله پور با تاکید بر لزوم توجه به تسریع در روند واکسیناسیون در گیلان بیان کرد: سپاه قدس گیلان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی این آمادگی را دارد که در ۲۰ روز دو میلیون نفر را واکسینه کند ولی باید واکسن مورد تامین شود که در این خصوص اقدامات لازم در دست انجام است.

وی با تاکید بر اینکه امکانات بهداشتی و درمانی در استان گیلان باید تقویت شود، گفت: حقیقتا گیلان یکی از استان های ضعیف در بحث امکانات بهداشتی و درمانی بوده و این کمبود در ایام شیوع کرونا به چشم خورده ولی در طول یکسال گذشته و با پیگیری های صورت گرفته تخت های آی سی یو و بیمارستانی در گیلان با افزایش مواجه شده است.

خبرنگاران سفیر آگاهی و دانایی هستند 
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس نیر در این مراسم با بیان اینکه خبرنگاران دارای جایگاه ویژه ای در پیشگاه پروردگار هستند، اظهار کرد: در عظمت خبرنگاری همین بس که پروردگار به عنوان خالق هستی قسم به قلم خورده است.

حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی خبرنگاری را یک رسالت بسیار مهم دانست و گفت: خبرنگاری یک رسالت، قلم یک اسلحه و خبرنگار مجاهد میدان نبرد رسانه است که بسیاری از برنامه های استکبار در جمهوری اسلامی را از بین می برد.

وی با اشاره به نقش رسانه در ارتقا فرهنگ جامعه بیان کرد: خبرنگار یک جریان فرهنگ ساز بوده و باید در راستای ارتقا فرهنگ اسلامی در جامعه کمک کنند لذا امروزه هرچه رسانه قدرتمندتر باشد آن کشور بت پیشرفت مواجه می شود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه مسوولان به نقش رسانه در حل بسیاری از مشکلات تصریح کرد: خبرنگاران سفیر آگاهی و دانایی می باشند زیرا خبرنگاری هم تعهد و تخصص بوده و قلم خبرنگار می تواند جامعه را به کمال برساند.

رسانه ها در ایام کرونا امید را به جامعه تزریق کردند
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه خبرنگاران همواره خود را صدای گویای مردم می دانند، اظهار کرد: خبرنگاران در طول سال همواره یار و یاور مسوولان و سپاه پاسداران بوده و در واقع پلی میان مردم و مسوولان هستند.

مهدی پارسا با اشاره به نقش رسانه در جمهوری اسلامی ایران گفت: بسیاری از تحولات و مشکلات کشور و جامعه با قلم اصحاب رسانه برطرف می شود که این امر نشان دهنده اهمیت رسانه در کشور است.

وی با قدردانی از اصحاب رسانه در ایجاد آرامش جامعه در ایام کرونا بیان کرد: در روزهای کرونایی استکبار با استفاده از جنگ روانی به دنبال تزریق نا امیدی در جامعه بوده است ولی اصحاب رسانه با فداکاری خود و با حضور در بیمارستان های گیلان، باعث ایجاد امیدواری در بین مردم شدند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان نقش رسانه در جمهوری اسلامی را بسیار تاثیرگذار دانست و افزود: در جمهوری اسلامی چه در دوران دفاع مقدس و چه در ایام بعد از آن و در ایام کرونا، رسانه ها در جمهوری اسلامی نشان دادند که تا پای جان از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

انتهای پیام/۸۴٠٠۸

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : صدا

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان