به گزارش لنگرنیوز ، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه های دوم این هفته نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن ماه محرم گفت : محرم ماه تجدید پیمان با امام حسین (ع) و دوری از پلیدی ها است .
امام جمعه بخش کومله افزود : مسئولین و متولیان برگزاری مراسمات مذهبی باید خلوص نیت داشته باشند و منیت را از بین ببرند چرا که محرم و امام حسین متعلق به تمام مردم است.
وی خطاب به مداحان اظهار کرد : مادحین روضه ها را به صورت مستند ذکر کنند و از اشعار که مورد سو استفاده دشمنان قرار می گیرند بپرهیزند و از خرافه گویی دوری کنند.
سلیمانی با بیان اینکه ساده زیستی و عمل به علم موجب محبوبیت آیه الله مهدوی کنی شد گفت : امام خمینی (ره) در مورد آیه الله مهدوی فرمودند بنده به ایشان ارادت داشته ، ارادت دارم و ارادت خواهم داشت و این جملات استثنایی بود که خمینی کبیر در وصف این عالم مجاهد اعلام کردند.
امام جمعه بخش کومله تصریح کرد : امریکا داعش را به عنوان یک مترسک و غافل کردن مسلمانان از دشمن اصلی ایجاد کرده است.
وی با بیان اینکه در ائتلاف علیه داعش برنده اصلی خود داعش است افزود : ترکیه نیز در این میان مورد بازیچه امریکا قرار گرفته است.
سید جواد سلیمانی با انتقاد به تعطیلی بانک صادرات کومله خطاب به مسئولین مربوطه  گفت : با بستن درب بانک صادرات ، مشکلات به جای حل شدن افزایش می یابد.
وی افزود : باید بررسی کرد که اگر ضعف مدیریتی وجود داشت آن مشکل را حل کنند نه اینکه بانک را تعطیل کنند.
امام جمعه کومله اظهار کرد : تعطیلی این بانک مردم کومله و روستاهای مجاور را دچار مشکل کرده است.
وی در خطبه های اول نماز جمعه تصریح کرد : تاریخ غربت های زیادی را به خود دیده است ولی غربت کربلا با دیگر مسائل فرق دارد و مشاهده می کنیم که همه ساله بر دوستداران امام حسین(ع) اضافه می شود.
سلیمانی با بیان اینکه چند عامل باعث ماندگاری تهضت عاشورا شده است تصریح کرد : اراده خداوند و جامعیت قیام امام حسین(ع) در تمام زمینه ها و الگوگیری مردم از واقعه کربلا از عوال ماندگاری این نهضت است.
وی با بیان اینکه حق محوری و عناصر و اصحاب امام حسین(ع) از دیگر عوامل ماندگاری این نهضت است افزود : یزید با اسارت اهل بیت در حقیقت خود را اسیر و رسوا کرد.
1 (1) 1 (2) 1 (3) 1 (4) 1 (5) 1 (6)

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان