به گزارش لنگرنیوز ، سیدرحمان موسوی دبیر پویش امید گیلان در آستانه سومین روز درگذشت آیت الله مهدوی کنی در خصوص صفات رفتاری و عملکرد این عالم عالیقدر اظهار کرد: آن بزرگوار با وجود مسوولیت های مختلفی که داشت فقط به دنبال خدمت به مردم بود و به همین خاطر بود که مردم به او عشق می ورزیدند.



وی افزود: آن مرحوم فردی فرهیخته، دانا، به روز، واقع بین ، به دور از تند روی و با هر دو جناح سیاسی کشور صادق بود و هرگز ترک ادب نکرد.



موسویاظهار کرد: در زمانی که کسی به فکر نیرو سازی برای آینده انقلاب نبود او با تاسیس دانشگاه امام صادق (ع) که از شاهکارهای نظام و انقلاب است نیروهایی را تربیت کرد که همه آنها از افتخارات نظام اسلامی هستند.



دبیر پویش امید گیلان , مهدوی کنی را یک آخوند واقعی معرفی کرد و گفت: ایشان واقعاً یک آخوند بودند و این خیلی مهم است. یعنی ایشان مردمی بودند و با مردم زندگی می کردند و خیلی با اخلاق با مردم روبه رو می شدند و ایشان را پناه و مرجع خودشان می دانستند.



وی در پایان خاطر نشان کرد:آیت الله مهدوی کنی همان حاج آقا مهدوی همه مردم ایران خواهد ماند چرا که در تمام عمر سیاسی خود هرگز اخلاق,صداقت و ادب را فدای قدرت طلبی و دنیا طلبی نکرد و به همین خاطر ایشان پدر معنوی هر دو جناح سیاسی کشور و مورد وثوق هر دو طیف بودند.



خبر دریافتی/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان