به گزارش لنگرنیوز ، مجتبی بیداریان امروز در گفت وگو با فارس با اشاره به برگزاری مرحله نهایی رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی کشور به میزبانی گیلان اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور 19 تیم از سراسر کشور به مدت سه روز از 30 مهر ماه امسال در زمین های ساحلی مجتمع فرهنگی ورزشی آهوان  چابکسر برگزار شد.



وی افزود: این مسابقات با همکاری کمیته ساحلی فدراسیون والیبال کشور و میزبانی هیئت والیبال گیلان و با حمایت مالی بانک تجارت به انجام رسید.



دبیر هیئت والیبال گیلان با بیان اینکه این هیئت تمام تلاش خود را برگزاری مطلوب رقابت های مذکور انجام داد، تصریح کرد: در پایان این دوره از مسابقات برترین های والیبال ساحلی کشور معرفی شدند و به هشت تیم برتر این مسابقات جوایز نقدی اهدا شد.



به گفته وی، تیم والیبال ساحلی شهرداری لنگرود به عنوان قهرمانی مسابقات مذکور دست یافت و جایزه 60 میلیون ریالی به این تیم اهدا شد.



بیداریان تیم های بیمه کارآفرین و بافه سیم گلستان را به ترتیب تیم های دوم و سوم این مسابقات ذکر کرد و گفت: به تیم دوم این مسابقات جایزه 46 میلیون ریالی و به تیم سوم جایزه 32 میلیون ریالی اهدا شد.



وی نماینده استان گیلان در این رقابت ها را تیم والیبال ساحلی توسکا محله چابکسر ذکر کرد و یادآور شد: این تیم در پایان به مقام پنجمی دست یافت و برنده جایزه 14 میلیون ریالی شد.



دبیر هیئت والیبال گیلان، سطح بالای کیفی این دوره از مسابقات را خوب ارزیابی کرد و متذکر شد: پرویز فرخی از تیم والیبال ساحلی شهرداری ارومیه عنوان کامل ترین بازیکن این رقابت ها انتخاب شد و تیم بانک تجارت آذربایجان شرقی نیز تیم اخلاق این بازی ها معرفی شد.



وی با بیان اینکه استقبال خوبی از این مسابقات به عمل آمد، خاطرنشان کرد: این امر نشانه علاقه مندی گیلانی ها به رشته والیبال است.



بیداریان در پایان موفقیت های اخیر والیبال کشورمان در عرصه های بین المللی را در استقبال از مسابقات مذکور تاثیرگذار دانست.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان