فیس بوک اعلام کرد که ابزار Transfer Your Information خود را بازسازی کرده است تا کاربران موبایل آسانتر بتوانند داده هایشان را از این وبسایت انتقال دهند. همچنین، فیس بوک در حال افزودن پشتیبانی برای دو مقصد دیگر است: Photobucket و Google Calendar. اکنون فیس بوک برای کاربران امکان اطلاعات Event به خارج از این وبسایت را نیز فراهم آورده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش گیر، فیس بوک اعلام کرد که ابزار Transfer Your Information «کاملا بازسازی شده است» تا استفاده از آن آسانتر شده و شهودی تر شود. در توئیتر، الکساندرو ویوسا از شرکت فیس بوک توضیح داد که این بازطراحی با در نظر داشتن کاربران موبایل انجام شده است، چرا که به گفته وی «98.3% از کاربران فیس بوک در زمان دسترسی به این پلتفرم در حال استفاده از دستگاه های موبایل هستند».
 
فیس بوک می گوید که کاربران اکنون می توانند در آن واحد انتقال های متعددی را به یک مقصد واحد آغاز کنند. این شرکت همچنین فیلترهایی ارائه کرده است که این امکان را فراهم می آورد که فیلترها در زمان انتخاب داده ها برای انتقال به شکلی اختصاصی تر عمل کنند، و نهایتا، این ابزار جدید می تواند دیدن وضعیت هر انتقال در حال انجام را آسانتر کند.
 

شما می توانید ابزار بازطراحی شده Transfer Your Information را با رفتن به تنظیمات فیس بوک، انتخاب «اطلاعات فیس بوک شما»، و سپس انتخاب «انتقال یک نسخه از اطلاعات تان» بیابید. افزودن Google Calendar به عنوان یک مقصد انتقال و Events به عنوان داده های قابل انتقال تغییرات بزرگی به شمار می رود چرا که اساسا برای کاربران فیس بوک امکان همگام (سینک) نگه داشتن اطلاعات Events با Google Calendar را فراهم می آورد. برای برخی از کاربران، Events می تواند مانع نهایی برای حذف اکانت فیس بوکشان بوده باشد، که به این ترتیب این مشکل حل شد.
 
در مقام قیاس، افزودن Photobucket به عنوان یک مقصد انتقال آنچنان هیجان انگیز نیست، ولی به هر حال همیشه داشتن گزینه های جایگزین برای ذخیره کردن عکسها ایده خوبی است. این گزینه های جدید انتقال قاعدتا هم اکنون قابل دسترسی شده اند، از اینرو اگر شما یک کاربر Google Calendar هستید که به دنبال یکدست کردن اطلاعات رویداد آتی تان هستید، حتما این قابلیت جدید را تست کنید. 
 
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : فیس بوک

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان