به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، افتتاح تجمیعی پروژه های عمرانی (عام المنفعه) شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود، امور توزیع برق و اداره شیلات لنگرود همزمان با دومین روز از هفته دولت و با حضور معاون سیاسی، امنیتی استانداری گیلان در سالن کنفرانس شهرداری لنگرود انجام شد.



مصطفی طالبی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت هفته مغتنمی است تا بخشی از تلاش های مسئولان نظام به مردم بیان شود و ناکارآمد نشان دادن مسؤولان نظام جمهوری اسلامی که از اهداف دشمنان است با بیان دستاوردها و عملکردها دروغ و کذب گویی دشمنان پیش از پیش نمایان شود.



وی با بیان اینکه مجموعه شهرداری لنگرود با تلاش اعضای شورای اسلامی شهر، پرسنل و بهره مندی از پتانسیل های موجود در شهرستان، پروژه های خوبی را در دست اقدام دارد، افزود: ۱۱ پروژه شهرداری لنگرود با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان در دومین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید که افتتاح فاز نخست کارخانه کمپوست یکی از بزرگ ترین پروژه هاست.



سرپرست شهرداری لنگرود با بیان اینکه برای تکمیل کارخانه کمپوست هزینه ای بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان مورد نیاز است، تصریح کرد: فاز نخست کارخانه کمپوست شامل سیستم پردازش و جداکننده و تفکیک زباله بوده که اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان از منابع ملی هزینه شد و برای خرید دستگاه مدروترنر نیز به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان از کشور آلمان اقدام شده است.



به گفته طالبی، علیرغم وجود تحریم های ظالمانه و با همت مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر و حمایت مسؤولین شهرستان، موفق به اجرای پروژه هایی همچون فاز اول کارخانه کمپوست، نهضت بزرگ آسفالت معابر، فرش پالت و ایجاد پیاده راه، بتن ریزی کوچه های شهر، دیواره سازی رودخانه، لوله گذاری جهت هدایت آبهای سطحی، زیرسازی، زهکشی و ترمیم خیابان شهید چمران و غیره شدیم.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان