فروش جزئی مواد شیمیایی

۱۴۰۰/۰۶/۱۵ ۱۳:۵۳ چاپ کد خبر: 132962
فروش جزئی مواد شیمیایی به معنی فروش آن ها در مقادیر کم و مناسب تولید کنندگان کوچک است. تولید کنندگانی که کارخانه های صنعتی و بزرگ ندارند؛ طبیعی است که فروش عمده مواد شیمیایی به درد آن ها نخورد. محصولات و موادی که در شرکت های توزیع کننده به صورت جزئی به فروش می رسند به همان کیفیت محصولات عمده هستند. تنها بسته بندی و نحوه ارائه آن ها به مشتریان متفاوت است. شرکت پیشگامان شیمی یکی از بهترین توزیع کنندگان این محصولات به شرکت ها و صنایع گوناگون می باشد. این شرکت با محصولات متفاوت اما کاربردی که دارد توانسته است جایگاه خوبی در این صنعت برای خود دست و پا کند. مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی از اصلی ترین نیازهای صنعتی هر کشور به شمار می روند. پیشگامان شیمی روندهای مناسبی برای ارائه این محصولات به تولیدکنندگان کوچک و نیمه بزرگ ترتیب داده است. کافی است با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

آیا فروش جزئی مواد شیمیایی سود دارد؟

مسلم است که بازار مواد شیمیایی سودده است. البته برای تولید کننده و توزیع کننده ای که در ابتدا بتوانند محصول خوبی تولید کرده و سپس به خوبی برای محصول خود بازاریابی کنند. به طور کلی فروش جزئی به معنی فروش در مقادیر کم است. فروشندگان این نوع، مقادیر عمده ای از ماده موردنظر را از فروشنده عمده یا تولید کننده خریداری می کنند. سپس این مواد را به قسمت های کوچکتر تقسیم کرده و بسته بندی می کنند. در نهایت نیز محصول را در اندازه کوچکتر و کمی گران تر می فروشند. میزان فروش در این ابعاد طوری است که تنها برای استفاده و نه فروش مجدد قد می دهد. با این تفاسیر می توان گفت بله این نوع از فروش سود خوبی برای فروشنده به همراه دارد. اما چه خوب است که فروشندگان جزئی از یک واسطه یا به طور مستقیم خرید کنند. با این کار هم سود خود را افزایش داده اند و هم دست واسطه ها را از بازار کوتاه کرده اند.

قیمت فروش جزئی مواد شیمیایی

همانطور که اشاره کردیم مواد شیمیایی در دسته بندی های مختلف و با گریدهای متفاوتی ارائه می شوند. یک تولید کننده خوب ابتدا باید بداند که نیاز به چه محصولی دارد. آن محصول در کدام صنعت و به چه صورت استفاده می شود. سپس می تواند به دنبال بهترین فروشنده عمده مواد شیمیایی یا نوع جزئی آن بگردد. البته تمام این ها را می توان از پیشگامان شیمی تهیه کرد. کافی است به این شرکت اعتماد کنید. قیمت یکی از تعیین کننده ترین عوامل در این صنعت به شمار می رود. اما عوامل بسیاری نیز روی این متغیر تاثیر می گذارند. برای مثال در صورتی که محصول موردنیاز شما تحریم باشد؛ توزیع کننده برای وارد کردن این محصول هزینه بیشتری باید بپردازد. پس طبیعی است که کمی قیمت آن افزایش پیدا کند. اما درباره فروش جزئی مواد شیمیایی اوضاع کمی سخت تر می شود. آن هم به دلیل گسترده بودن جامعه هدف این گروه فروشنده می باشد. آن ها باید بتوانند به خوبی محصول خود را به مشتریان بشناسانند تا تقاضا برای محصول خود را بیابند. از این رو هزینه بالایی برای تبلیغات می پردازند. از سوی دیگر فروشندگان جزئی این محصولات ارتباط گسترده ای با عموم مردم دارند. بنابراین باید عواملی مثل ظاهر را در بالاترین درجه کیفیت نگه دارند. چرا که مردم اول به فروشنده و بعد به ازای محصول پول پرداخت می کنند. از سوی دیگر رقابت در این حوزه بسیار گسترده و زیاد است. در صورتی که استراتژی های گسترده ای برای فروش نداشته باشید؛ مسلم است که نمی توانید فروشنده خوبی باشید. ریختن و استفاده از این استراتژی ها نیز هزینه های اضافه ای برایتان در بر دارد. اگر مکانی برای فروش داشته باشید باز هم باید هزینه هایی همچون نگهداری از محصول، پشتیبانی و… را پرداخت کنید. این عوامل نیز روی قیمت نهایی شما تاثیر می گذارند.

استراتژی فروش جزئی مواد شیمیایی

مدیریت فروش یکی از مهم ترین کارهایی است که باید در این حوزه انجام دهید. در غیر اینصورت به زودی از صحنه محو خواهید شد. اما استراتژی های مختلف ارتباط با مشتری وجود دارد که می تواند به شما در این بخش کمک کند. یکی از استراتژی هایی که دیگر امروز پاسخگو نیست؛ تظاهر به دلسوزی است. زمانی که مشتری تماس گرفته تا از شما مشاوره بخواهد؛ اینکه تظاهر کنید تنها به او فکر می کنید و محصول برایتان پشیزی ارزش ندارد؛ دیگر جواب نمی دهد. در انتخاب افرادی که می خواهد به طور مستقیم با مشتری در ارتباط باشند دقت کافی به خرج دهید. در فروش جزئی مواد شیمیایی این افراد هستند که ویترین کسب و کار شما هستند. سعی کنید از افرادی استفاده کنید که کمی زبان باز، مقداری با نفوذ کلام را با کمی چاشنی اطلاعات در اختیار دارند. این افراد زمانی که با مشتری صحبت می کنند؛ وی را مجاب می کنند که به محصول شما نیاز دارد. از سوی دیگر استراتژی هایی همچون تخفیفات کوچک و لحظه ای می تواند فروش در یک محصول را افزایش دهد. البته دقت کنید که تنها محصولاتی که ته انبار مانده اند شامل این استراتژی نمی شوند. بلکه بهتر است هوشمندانه عمل کنید. اگر به دنبال یک فروشنده عمده مواد شیمیایی هستید؛ پیشگامان بهترین گزینه است. این شرکت یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی است که فروش جزئی مواد شیمیایی را انجام می دهند. شما عزیزان می توانید با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن محصولات موردنظر خود را تهیه کنید. کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید. اطلاعات تماس شرکت : 03131322344 - 09129008862
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : مواد شیمیایی

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان