به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری ملک میان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با تأکید بر منطبق بودن رویکرد استانداران با مشی دولت مستقر، اظهار کرد: با توجه به رویکرد آیت الله رئیسی جهت تشکیل دولت قوی و کارآمد و همچنین وجود مشکلات عدیده در کشور به لحاظ اقتصادی و عمرانی می طلبد استاندارانی در استان ها انتخاب شوند که هم تراز با رویکردها و سیاست های دولت باشد.

وی با برشمردن برخی از ویژگی های استانداران، افزود: ملاک انتخاب استاندار در درجه نخست پس از داشتن ویژگی های شخصیتی بارز باید حس تعلق خاطر به انقلاب، ساده زیستی، عدم تمایل به انگیزه های دنیوی، کارآمدی و از همه مهتر برنامه محور بودن است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطرح شدن چندین گزینه جهت پذیرفتن سکان داری استانداری گیلان، گفت: افرادی که در تلاش هستند تا خود را به عنوان استاندار گیلان تعرفه کنند باید حتماً برنامه محور باشند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارآمدی مبتنی بر برنامه در هدایت استان بسیار مؤثر است، تصریح کرد: در کنار داشتن برنامه برای هدایت استان، توان کافی برای نفوذ در حاکمیت و تلاش برای رفع مشکلات استان از لازمه های استاندار باشد.

نائب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجمع نمایندگان گیلان نمی تواند از افراد بی برنامه جهت سپردن مسؤولیت استانداری حمایت کند، گفت: از همه جریان های سیاسی، شخصیت ها و افرا ذی نفوذ انتظار داریم افرادی را تعرفه کنند که هم مجرب و همه دارای برنامه باشد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان