[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی حسین رعیتی فرد پیش از ظهر شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان رازی رشت با اشاره به اینکه سپاه تا مهار کامل کرونا در کنار کادر درمان است، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا گروه های جهادی و بسیجیان برای کمک به کادر درمان و پرستاران در مراکز درمانی و بیمارستان ها حضور یافته داشته اند.

وی در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی را یکی از طرح ها بسیار موفق برای کنترل و مهار کرونا برشمرد و گفت: اجرای این طرح نتایج خوبی در سطح کشور داشته و انتظار می رود با ادامه این روند به ویژه در زمینه واکسیناسیون شاهد کاهش بیماری کرونا باشیم.

رئیس بسیج کارگری سپاه در ادامه با اشاره به شیوع موج پنجم کرونا و افزایش تعداد بیماران کرونایی، تصریح کرد: با دستور فرمانده معظم کل قوا تمام نیروها اعم از سپاه، بسیج و گروه های جهادی برای کنترل اوضاع و کمک به کادر درمان پای کار آمدند.

وی همچنین به آمادگی سپاه برای تسریع در روند واکسیناسیون اشاره کرد و ادامه داد: به گفته مسئولان حوزه بهداشت و درمان تا آبان ماه امسال بیش از ۱۰۰ هزار دُز واکسن کرونا وارد کشور می شود.

سردار رعیتی فرد در ادامه با تأکید بر اینکه ورود واکسن روند واکسیناسیون را تسریع خواهد کرد، اضافه کرد: واکسیناسیون در کنار اجرای طرح غربالگری قطعاً به مهار و کنترل این ویروس در ماه های آینده کمک خواهد کرد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان