[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیم فوتبال ساحلی خزر رودسر نماینده استان گیلان در لیگ برتر برای حضور در دور نهایی لیگ برتر به یزد می رود که دور رفت مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمانی کشور از ۳۱ شهریور تا سوم مهرماه امسال در مجموعه سلمان محله محمود آباد یزد برگزار می شود.

در این مرحله تیم های شاهین خزر رودسر نماینده استان گیلان به همراه مقاومت گلساپوش یزد، پارس جنوبی بوشهر و ایفا اردکان به صورت دوره ای با هم به رقابت می پردارند. 

همچنین مرحله برگشت مسابقات از ۱۸ تا ۲۱ مهرماه در زمین فوتبال ساحلی ورزشگاه آزادی اردکان برگزار می شود تا در مجموع دور رفت و برگشت تیم های اول تا سوم لیگ برتر امسال مشخص شود. 

تیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر عنوان چهارمی جام باشگاه های جهان را در کارنامه فعالیت خود دارد و شهرستان رودسر قطب فوتبال ساحلی شمال کشور و استان گیلان است.

گیلان از قطب های برتر فوتبال ساحلی در کشور محسوب می شود که تاکنون نیز، بازیکنان ارزنده ای از این استان در تیم ملی فوتبال ساحلی حضور یافته و مقام های آسیایی، جهانی و بین المللی کسب کرده اند که می توان به بازیکنانی همچون محمد احمدزاده کاپیتان چند سال اخیر تیم ملی، حسن عبداللهی، فرید بلوک باشی، محسن نصرالله زاده و موحد محمدپور اشاره کرد. 

هم اینک نیز بازیکنان زبده گیلانی علاوه بر حضور در تیم شاهین خزر رودسر، در سایر تیم های لیگ برتری نیز حضوری موثر و کلیدی داشته و از بازیکنان تاثیرگذار تیم خود در رقابت های لیگ برتر محسوب می شوند. 

تیم شاهین خزر رودسر در گروه الف لیگ برتر با تیم های، پارس جنوبی بوشهر، حداد اصفهان، پاس گناوه و سپاهان سمنان هم گروه بود که توانست در این گروه دشوار مقام دوم را کسب نماید. 

تیم شاهین خزر رودسر موفق شد با کسب مقام دوم در گروه اول به مرحله نهایی لیگ برتر ساحلی کشور صعود کند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : لنگرود

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان