[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحمتی شامگاه یکشنبه در گفتگوی ویژه خبری با بیان اینکه امسال ۳۸۲ هزار دانش آموز در سراسر استان تحصیل می کنند، اظهار کرد: بیش از ۹۰ درصد دانش آموزان تاکنون ثبت نام کرده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان اولویت آموزش را سلامت دانش آموزان و معلمان دانست و افزود: تا زمانی که شرایط مناسب نباشد به حضور فیزیکی دانش آموزان اصرار نداریم.

وی تصریح کرد: دانش آموزان از اول مهر به صورت مجازی تحصیل خود را آغاز می کنند و اگر زمینه مناسب مانند واکسیناسیون به طور کامل انجام شود آموزش حضوری می شود.

رحمتی با اشاره به اینکه بالای ۹۰ درصد معلمان دوز اول واکسن را دریافت کردند، بیان کرد: تزریق دوز دوم واکسن معلمان آغاز شده و در تمامی شهرستان ها انجام می شود و پیش بینی می کنیم تا پایان شهریورماه تزریق دوز دوم معلمین پایان یابد.

وی با بیان اینکه ۸۶ درصد از دانش آموزان گیلانی در شبکه شاد احراز هویت شدند، افزود: حدود سه هزار و ۹۰۰ گوشی موبایل و تبلت سال گذشته خریداری و تحویل مدارس شد و پویش مربوطه امسال نیز تداوم دارد و از خیران و مردم دعوت می کنیم در این اقدام خیرخواهانه ما را همراهی کنند.

رحمتی با اشاره به اینکه دو هزار و ۹۵۲ فرهنگی در گیلان منتظر استخدام هستند، ادامه داد: این تعداد بیش از نیاز استان است و قادر به جذب همه آنها نیستیم اما می توانند به چند شکل دیگر با ما همکاری کنند یا به استان های همجوار که نیاز به معلم دارند، بروند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان