[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین واثق کارگرنیا عصر چهارشنبه در هفتمین جلسه شورای شهر رشت با اشاره به برگزاری مانور نیروهای آتش نشانی، اظهار کرد: توانمندی و تلاش مأموران آتش نشانی در حوادث مختلف به نمایش گذاشته شده است.

وی به کمبود امکانات و تجهیزات آتش نشانان نیز اشاره کرد و گفت: تلاش می شود با همکاری سایر دستگاه ها خدمات مطلوب تری در زمان حوادث به شهروندان ارائه شود.

رئیس شورای شهر رشت در ادامه با تأکید بر ضرورت تأمین امکانات و تجهیزات فردی برای آتش نشانان، افزود: باید از همه ظرفیت های در این زمینه استفاده شود.

وی با اشاره به در پیش بودن فصل پاییز و آغاز بارش ها در استان گیلان و شهر رشت، اضافه کرد: باید تمهیدات لازم برای کاهش مشکلاتی همانند آبگرفتگی معابر و یا ممانعت از سقوط درختان در زمان وزش باد پیش بینی شود.

لزوم اطلاع رسانی درباره زمین های نسقی

در ادامه یکی از اعضای شورای شهر رشت نیز با بیان اینکه متأسفانه ساخت و سازهای بدون مجوز معروف به زمین های نسقی است، افزود: در این زمینه مراجعات مردمی بسیار بالا است و هیچ گونه مجوزی برای ساخت و ساز در این املاک دریافت نمی شود.

هادی رمضانی با اشاره به اینکه خرید و فروش چنین املاکی قطعاً در آینده برای شهروندان مشکلات فراوانی به وجود می آورد، گفت: شهروندان در خرید املاک حتماً از شهرداری استعلام بگیرند.

وی با تأکید بر ضرورت اطلاع رسانی در این زمینه از سوی شهرداری های مناطق، تصریح کرد: وضعیت این املاک باید مشخص شود و مردم با علم و آگاهی چنین املاکی را خریداری کنند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان