[ad_1]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بامداد امروز بود که باشگاه آلومینیوم اعلام کرد با رسول خطیبی برای هدایت این تیم در لیگ بیست و یکم به مدت 2 فصل به توافق رسیده و این خبر حوالی ساعت 4 صبح روی خروجی کانال اطلاع رسانی این باشگاه قرار گرفت.

البته انتخاب خطیبی به عنوان سرمربی نماینده اراک باعث تعجب فوتبالدوستان شد زیرا هنوز مدت زیادی از اختلاف طرفین و شکایت باشگاه اراکی نگذشته است.خطیبی در لیگ بیستم بعد از 15 بازی به شکلی غیر منتظره با پیشنهاد تراکتور مواجه و نماینده اراک را در نیم فصل رها کرد و همین مساله باعث ایجاد اختلافات گسترده بین این مربی و مسئولان وقت این باشگاه شد.

بعد از این اتفاق باشگاه آلومینیوم از خطیبی و دستیارانش شکایت کرد و در نهایت وی با جریمه یک میلیارد تومانی نقره داغ شد. در سوی مقابل علیرضا منصوریان که از تراکتور اخراج شده بود هدایت آلومینیوم را بر عهده گرفت و فصل را با این تیم به اتمام رساند اما اتفاقات عجیب و غریب پیرامون نماینده اراک بعد از اتمام لیگ برتر تمامی نداشت.

با شروع فصل نقل و انتقالات و حواشی عجیب بین مدیریت و هیات مدیره باشگاه آلومینیوم قرارداد علیرضا منصوریان بدون اطلاع تمدید شد تا این بار هیات مدیره و مدیر کارخانه این باشگاه نسبت به این مساله واکنش نشان بدهند و در نهایت هم سعید عباسی را از کار برکنار و عقد قرارداد جدید منصوریان را هم وتو کنند اما چرا باید چنین اتفاقاتی در سطح کلان یک باشگاه لیگ برتری رخ بدهد؟

مصطفی رضایی بعد از جدایی خطیبی به خبرگزاری فارس گفته بود:همانطور که به مردم شریف اراک قول دادیم به خاطر بی اخلاقی که انجام شد پیگیر این پرونده هستیم که من اسم آن را کودتای ورزشی گذاشتم. هیأت مدیره نمی داند چطور رسول خطیبی تیم را ترک کرد و سعید عباسی (مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک) هم می گوید در جریان نیستم. این جدایی بدون مقدمه بود و روی عواطف مردم اراک تأثیر منفی داشت.( لینک مصاحبه)با این اتفاقات نادر، هیات مدیره باشگاه آلومینیوم بامداد امروز دوباره مربی را انتخاب کرد که بابت جدایی ناگهانی از او شکایت کرده بود.عجیب اینجا است که در 27 تیرماه خطیبی محکوم به پرداخت بدهی به آلومینیوم می شود( آن هم به خاطر شکایت باشگاه که در آن به بی اخلاقی در نحوه جدایی اشاره شده است) و در تاریخ 7 شهریور هدایت این تیم دوباره به همین مربی سپرده می شود.

همچنین امیدوار سرپرست تیم در گفت و گویی دیگر مدعی شد: خطیبی اعلام کرد به دلیل تعصب و دینی که به تیم تراکتور دارم نمی توانم به درخواست آن ها پاسخ منفی بدهم و تحت هر شرایطی باید به تبریز برگردم در صورتیکه هیات مدیره مخالفت خودش را با جدایی اعلام کرد. بابت رفتار غیرحرفه ای باشگاه تراکتور و مذاکره با سرمربی تحت قرارداد تیم فوتبال آلومینیوم اراک به فدراسیون فوتبال شکایت و از طریق مراجع حقوقی پیگیری جدی خواهیم کرد.( لینک مصاحبه)

باید از مسئولان و هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک پرسید که آیا شکایت از مربی که از او به عنوان مربی بی اخلاق یاد کرده را باور کنیم یا انتصاب جدید وی را به عنوان سرمربی جدید این تیم؟ باید از رئیس هیات مدیره این باشگاه سوال کرد آیا این انتصاب کودتای ورزشی محسوب نمی شود؟ مشخص نیست آیا روی این شیوه مدیریت توسط نمایندگان مجلس استان نظارتی صورت می گیرد یا خیر؟ آیا انتصاب شبانه منصوریان، اخراج سرمربی، انتصابات عجیب و غریب مربیان رصد می شود؟ آیا مدیران کارخانه آلومینیوم روی این موارد نظارت دارند یا خیر؟ 

انتهای پیام/

 


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : کودتای ورزشی

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان