[ad_1]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در 5 دی سال 98 بود که امیر حسین محتشم به عنوان رئیس هیات فوتبال بوشهر انتخاب شد. وی بعد از حضور عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس کمیته فوتبال ساحلی انتخاب و مشغول به کار شد اما چندی پیش مراسم معارفه وی به عنوان «مدیرکل سازمان استاندارد البرز » برگزار شد تا وی با 3 شغل سرو کار داشته باشد.

البته در این گزارش به شغل های امیر حسین محتشم انتقادی وارد نیست اما حضور همزمان وی به عنوان رئیس هیات فوتبال استان بوشهر و  مدیرکل سازمان استاندارد البرز منع قانونی دارد. از آنجا که در آیین نامه انتخابات هیات های فوتبال آمده که رئیس هیات فوتبال حتما باید مقیم استان تحت مسئولیت باشد و محتشم نیز مسئولیتی مهم در استان البرز را پذیرا شده وی قطعا باید از سمت خود هیات فوتبال استان بوشهر استعفا بدهد.

مراسم معارفه محشتم به عنوان مدیرکل سازمان استاندارد البرز روز 4 مرداد ماه برگزار شده ( اینجا بخوانید) و با توجه به اینکه دغدغه محتشم و پست مهم وی در البرز امکان حضور تمام وقت وی در بوشهر را از او می گیرد باید منتظر استعفای وی از هیات فوتبال استان بوشهر باشیم.

در آیین نامه انتخابات اساسنامه هیات های فوتبال صراحتا در بند اول ماده 23 اشاره شده که رئیس هیات فوتبال استان ها باید تابعیت ایران داشته باشد و محل سکونت وی در استان مربوطه باشد.(تصویر زیر و بند اول آن گویای همه چیز است)

خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس به همین بهانه با احمد بهروزیان فر مدیر کل اداره ورزش و جوانان تماس گرفت که وی در این خصوص اظهار داشت: فعلا این موضوع هیچ مشکلی برای ما ایجاد نکرده و اگر احساس کنیم مشکلی برای ورزش ما ایجاد می کند حتما تصمیات دیگری می گیریم. ضمن اینکه مشابه این اتفاق در استان خوزستان هم وجود دارد. عبدالکاظم طالقانی (رئیس هیات فوتبال استان خوزستان) چندین سال در فدراسیون فوتبال و در تهران بود و در استان خودش حضور نداشت.

وی در مورد اینکه فعالیت طالقانی در تهران مرتبط با فوتبال بود اما حضور محتشم در سازمان استاندارد البرز ارتباطی به فوتبال ندارد، گفت: عرض کردم، از این بابت هنوز مشکلی ایجاد نشده است. یقین داشته باشد اگر احساس کنیم در ورزش ما خلایی ایجاد می شود تصمیم دیگری خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

 


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان