[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی در آئین خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر در مسجد ملاامیرا با اشاره به محدودبودن برگزاری مراسم اربعین امسال با توجه به بیماری کرونا اظهار کرد: همه دلباخته زیارت کربلا هستیم اما شرایط اجازه نمی دهد که توفیق حضور در اربعین را داشته باشیم، جاماندگان از این راهپیمایی تلاش کنند با تقسیم کردن سفره خود با زائران امام حسین (ع) و اهدای کمک های خود در این زیارت سهیم شوند.

وی با اشاره به قرارگرفتن در آستانه بازگشایی مدارس و برگزاری شور عاطفه ها به منظور جمع آوری کمک های تحصیلی نیکوکاران برای دانش آموزان نیازمند افزود: حدود ۴۰۰ دانش آموز رودسری تحت پوشش نهاد کمیته امداد هستند که اولیا این دانش آموزان از تهیه حداقل وسایل مدرسه برای دانش آموزان خود مانده اند، خیرین با کمک های خود برای دست گیری این دانش آموزان اقدام کنید. 

امام جمعه رودسر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و جانفشانی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: امنیت، آرامش و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون از خودگذشتگی های رزمندگان دوران دفاع مقدس است. 

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص انجام ماموریت نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی در حوزه آب های بین المللی اقیانوس اطلس تصریح کرد: ناوگان دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با پیمایش ۴۵ هزار کیلومتر مسیر دریایی با ۳۱۷ نیروی توانمند و با امکانات داخلی جایی که حیاط خلوت آمریکا، انگلیس و فرانسه بود حضوری مقتدرانه پیدا کرده و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشند. 

روحانی با ارج نهادن به فداکاری، صلابت، شجاعت و اقتدار نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی گفت: اینکه ارتش جمهوری اسلامی بتواند مقتدرانه در آب های آزاد جهان حضور یابد و این سفر دریایی پر خطر را با موفقیت به سرانجام برسانه مایه غرور و افتخار ملت ایران است. 

وی پیشرفت و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی را یکی از دستاوردهای هشت دوران دفاع مقدس خواند و افزود: پیشرفت ایران اسلامی در همه حوزه موجب شد تا دشمنان انقلاب اسلامی از مواضع جنگ طلبانه خود عقب نشینی کرده و فقط به تهدیدها بسنده کنند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : نیروی دریایی

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان