[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، پرونده مسابقات دوچرخه سواری پیست قهرمانی مردان کشور با معرفی نفرات برتر بسته شد و تیم خراسان رضوی عنوان نخست را به دست آورد و استان گیلان در جایگاه نهم ایستاد. 

مسابقات پیست قهرمانی مردان ایران در رده سنی بزرگسالان با شرکت ۱۵ استان در پیست مجموعه آزادی برگزار شد. 

در این مسابقات ۱۵ استان کرمان، گیلان، آذربایجان شرقی، البرز، لرستان، گلستان، ایلام، کرمانشاه، مرکزی، خراسان رضوی، همدان، اصفهان، کردستان، تهران و قزوین شرکت کردند که در پایان تیم خراسان رضوی عنوان نخست را به دست آورد. 

تیم گیلان متشکل از حسینی، مسافری، داداردوست و پورقدم رتبه نهم را در بین تیم های شرکت کننده بدست آورد. 

مربیگری تیم گیلان را سینا نعمتی عهده دار بود، سینا نعمتی رئیس هیات دوچرخه سواری منطقه آزاد انزلی است، همچنین تیم جوانان سرعت گیلان جهت آماده سازی و حضور در رقابت های قهرمانی کشور در رشته سرعت در اردو به سرمی برند. 

تمرینات تیم جوانان سرعت استان گیلان در پیست دوچرخه سواری شهید سلیمانی رشت در حال پیگیری است، همزمان با تیم جوانان اردوی تیم دوچرخه سواری بانوان در پیست دوچرخه سواری شهید سلیمانی در حال برگزاری است. 

این اردو که جهت آماده سازی و حضور در رقابت های قهرمانی کشور در رشته سرعت برگزار می شود زیر نظر آذر خسروی نائب رئیس هیات استان پیگیری می شود. 

استان گیلان با دارای بودن شرایط آب و هوایی مناسب و وجود استعدادهای ورزشی در صورت توجه بیشتر مسؤولان در رشته دوچرخه سواری میتواند یکی از قطب های دوچرخه سواری کشور باشد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : قهرمانی کشور

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان