[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی عصر شنبه در حاشیه بازدید از تجهیزات درمانی شهر رشت با تشکر و قدردانی از تلاش های کادر درمان و پرستاران در دو سال گذشته، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا و مشخص شدن نقاط ضعف و عقب ماندگی های استان گیلان در حوزه بهداشت و درمان اقدامات خوبی برای جبران این عقب ماندگی ها انجام شده است.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی شهروندان، افزود: قطعاً رعایت شیوه نامه های به بهبود شرایط و کنترل و مهار کرونا کمک خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با اشاره به اجرای پروژه های حوزه بهداشت و درمان، گفت: همکاری با قرارگاه خاتم برای اجرای این پروژه ها گام خوبی برای توسعه زیر ساخت های بهداشتی و درمانی استان است.

وی به احداث بیمارستان ۸۰ تختخوابی در محوطه بیمارستان پورسینا اشاره و اضافه کرد: علاوه بر آن طولانی شدن احداث سایت لاکان و همچنین فرسودگی ساختمان های با ۲۵ سال در طی این قرار داد بازسازی می شوند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه در آینده دور شاهد تحولات خوبی در عرصه بیمارستانی و تجهیزات پزشکی گیلان خواهیم بود، اظهار کرد: طی بازدید انجام شده وضعیت حوزه بهداشت و درمان استان در حال حاضر مطلوب است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با همراهی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان از بخش های مختلف مرکز آموزشی درمانی پورسینا، بیمارستان تنفسی سرلشکر شهید موسی نامجو نیروی زمینی ارتش در محوطه بیمارستان پورسینا، مرکز آموزشی درمانی دکتر حشمت، مرکز آموزشی و پژوهشی ۱۷ شهریور، مرکز آموزشی، درمانی و تحقیقاتی رازی، خوابگاه در حال احداث دخترانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مرکز مراقبتی پدافند غیرعامل در سایت لاکان رشت بازدید کرد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان