[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا محسنی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری فومن با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: مسئولیت امانتی از سوی شهدا به مسئولان برای خدمتگزاری به مردم است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت واکسیناسیون شهروندان فومنی، گفت: از ۷۳ هزار و ۳۶۵ شهروندان بالای ۱۸ سال فومنی تاکنون ۶۲ هزار و ۴۰۰ شهروند واکسن کرونا دریافت کرده اند.

فرماندار فومن ادامه داد: از این تعداد ۴۱ هزار و ۱۰۰ شهروند دُز اول و ۲۱ هزار و ۳۰۰ شهروند فومنی نیز دُز دوم را دریافت کرده اند.

وی با اشاره به حضور ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای محرومیت زدایی در استان گیلان به ویژه شهرستان فومن، تصریح کرد: با مشارکت ارتش تجهیز بیمارستان امام حسن مجتبی فومن در دستور کار قرار گرفته و اقداماتی نیز در این زمینه انجام شده است.

محسنی به پایان برداشت برنج از شالیزارهای شهرستان فومن اشاره و با بیان اینکه امسال شاهد کاهش ۶ درصدی تولید شلتوک در این شهرستان بوده ایم، گفت: در مجموع ۵۵ هزار و ۴۹۸ تن شلتوک تولید شده که از این میزان ۲۲ هزار و ۱۹۹ تن برنج سفید استحصال می شود.

وی در ادامه بر ضرورت آسیب شناسی مشکلات سال گذشته اشاره و اظهار کرد: باید برنامه ریزی لازم برای رفع کاستی ها از سوی مسئولان دستگاه های مربوطه در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار فومن با اشاره به ظرفیت های این شهرستان در تولید چای، افزود: امسال هفت هزار و ۹۰۰ تن برگ سبز چای از باغات این شهرستان برداشت شده است که در مقایسه با سال گذشته شاهد افزایش بیش از ۳ درصدی تولید برگ سبز چای هستیم.

وی در ادامه به وضعیت شوراهای شهر و روستا در شهرستان فومن اشاره کرد و گفت: مردم از اعضای شوراها انتظار دارند مشکلات شهروندان و روستاییان را شناسایی و در راستای رفع آن تلاش کنند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان