[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل بهروزی فر عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری فومن با اشاره به اینکه دستاوردها و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون و مدیون شهدا و جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است، گفت: انحراف از مسیر شهدا سبب می شود تا به اهداف عالیه نظام و انقلاب دست نیابیم.

وی در ادامه به شرایط سخت امروز کشور به واسطه مشکلات اقتصادی و شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: مردم برای حل مشکلات خود جایی را بجز مراجعه به مسئولان ندارند.

نماینده فومن و شفت در مجلس با تأکید بر اینکه تأمین رفاه اجتماعی یکی از آرمان های انقلاب و نظام بوده و هست، افزود: متأسفانه آنگونه که شایسته بوده نتوانسته ایم این رفاه را برای مردم ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه کشور طی دو سال گذشته درگیر ویروس کرونا بوده است، تصریح کرد: در این مدت مردم بیشتر آسیب را از شیوع این ویروس متحمل شده اند.

بهروزی فر همچنین به آغاز سال تحصیلی جدید و نگرانی والدین از برگزاری حضوری کلاس ها اشاره کرد و افزود: تا زمانی که یک دانش آموزان واکسن نزده نباید کلاس ها به صورت حضوری برگزار شود.

وی با بیان اینکه در روزهای و هفته های اخیر اتفاقات خوبی در زمینه ورود واکسن به کشور رخ داده است، گفت: شرایط و روند واکسیناسیون امروز در کشور و استان با گذشته قابل قیاس نیست.

نماینده فومن و شفت در مجلس با اشاره به تلاش دولت و مجلس برای این روند نسبت به گذشته سرعت بیشتری بگیرد، ادامه داد: رسیدن به استانداردهای واکسیناسیون عمومی جامعه را تا حد زیادی در برابر موج های کرونا ایمن می کند.

وی در ادامه به حضور میدانی مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان فومن در میان مردم تأکید و اضافه کرد: مسئولان نباید با عملکرد نادرست خود مردم را نسبت به نظام و انقلاب بد بین کنند.

بهروزی فر با اشاره به حمایت مجلس از دولت مردمی و انقلابی، گفت: مجلس در کنار حمایت ها هر گونه کوتاهی وزرا را پیگیری کرده و در صورت از طرح سوال و استیضاح استفاده می کند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان