[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی صبح سه شنبه در آئین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت با بیان اینکه جنگ هشت ساله موجب عزت ملت مسلمان شد، اظهار کرد: امروزه نه تنها ملت ما بلکه تمام مسلمانان جهان به مقاومت و ایستادگی در برابر سلطه گران افتخار می کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه تاریخ دفاع مقدس سرشار از عزت و افتخار است، گفت: نظیر جنگ هشت ساله در تاریخ وجود ندارد مگر جنگ های زمان پیامبر (ص) که مملو از اخلاص و نیت الهی بود.

وی با بیان اینکه بسیاری از زوایای جنگ هشت ساله بیان نشده است، افزود: اگر تاریخ دفاع مقدس به درستی و کامل بیان شود به الگویی برای تمام ملت ها تبدیل می شود.

آیت الله فلاحتی با اشاره به علت ماندگاری دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: اخلاص و خدامحوری رزمندگان دفاع مقدس یکی از عوامل ماندگاری این دوران است زیرا اخلاص موجب ماندگاری اعمال انسان می شود.

امام جمعه رشت ادامه داد: بسیاری از افراد در طی این سال ها کنار امام بودند که ماندگار نشدند اما کسی مانند شهید سلیمانی اسطوره شده و برای همه ملت ها الگو محسوب می شود.

وی با بیان اینکه ملت ایران در دوران دفاع مقدس متحد و یکپارچه بودند، تاکید کرد: فرماندهان جوان ما انسان های شگفت انگیزی بودند و همه رزمندگان با وحدت و اتحاد در کنار ملت مقابل متجاوزان ایستادگی و ایثارگری کردند.

آیت الله فلاحتی افزود: دشمنان قسم خورده دین خدا یعنی یهود، منافقان، سلطنت طلبان به رهبری صهیونیسم و آمریکا تلاش دارند اخلاص را امری موهون معرفی کند و در عرصه سیاست نیز در پی تفرقه افکنی بین ملل مسلمان بوده و وحدت را نشانه گرفته است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه وحدت امری ضروری برای پیشرفت ملت ها است، تصریح کرد: پیروی از وحدت و اخلاص جاری در دوران دفاع مقدس می تواند ما را به پیروزی برساند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان