[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع پیش از ظهر سه شنبه در آئین تجلیل و تکریم سراسری از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت با بیان اینکه دفاع مقدس واژه ای در قاموس ملتی سلحشور است، گفت: دفاع مقدس فصلی از تاریخ کشور است که مردم با درکی عمیق از شرایط سیاسی و اجتماعی، با عزت و فداکاری و اقتدار خود را به جهانیان نشان دادند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه دوران هشت ساله دفاع مقدس آئینه تمام نمای رشادت رزمندگانی است که لشکر مخلص خداوند بودند، افزود: نیروهای مسلح و قدرت دفاعی کشور همواره نمادی از تحکیم و عزت این سرزمین بوده و هستند.

وی ادامه داد: به همان اندازه که انقلاب و دفاع مقدس بر بازوان مردان استوار بوده، بر دوش زنان نیز استوار بوده و حفظ و پاسداشت از آرمان ها و انتقال ارزش ها به نسل جوان وظیفه همگان است که باید با ابزارهای گوناگون به ویژه ابزارهای فناورانه انجام شود.

زارع با بیان اینکه دفاع مقدس دوره ای برای استقرار کلاس انسان سازی بود، بیان کرد: نه تنها گوشه ای از حماسه ها، فداکاری و ایثارگری های دفاع مقدس در کشور بیان شده بلکه مولفه ای مهم و تأثیرگذار برای الهام گیری سایر ملت ها نیز است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه درخت انقلاب با خون شهدا به نظامی مستحکم تبدیل شده که هیچ مستکبری توانایی صدمه زدن به آن را ندارد، گفت: انتقال تجارب ارزشمند دوران دفاع مقدس به نسلی که آن دوران را درک نکرده، در برقراری ارتباط مؤثر این نسل با آن زمان طلایی ارزشمند و ضروری است.

وی با بیان اینکه وحدت و انسجام پیروزی نهایی در همه صحنه ها را از آن ملت می کند، تصریح کرد: امیدواریم با تداوم حمایت ها از دولت مردمی سیزدهم موفقیت های کشور ادامه یابد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان