[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید اکبر قاسمی ظهر سه شنبه در نشست خبری گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به ورود سپاه و بسیج برای کنترل پیک پنجم کرونا، اظهار کرد: گروه های جهادی با حضور در بیمارستان ها توانستند اوضاع را بهبود دهند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه دفاع مقدس گنج است و حادثه عاشورا نقشه راه رزمندگان دفاع مقدس شد، بیان کرد: امروزه در جنگ نرم هستیم که حملات دشمن پیچیده تر و کشنده تر شده و باید از روح و روان مردم مراقبت کنیم و با شناسایی توطئه ها آنها را از رسیدن به اهدافشان بازداریم.

وی با اشاره به اینکه اعتبار زدایی از اهداف تحریف دشمن است، تصریح کرد: هدف اصلی دشمن بدبین کردن مردم به انقلاب و جلوگیری از انتقال فرهنگ ناب دفاع مقدس به جوانان است.

قاسمی با بیان اینکه بیش از ۷۲۰ برنامه در حوزه های مقاومت و اقشار به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می شود، افزود: برگزاری نشست های سیاسی، رزمایش طرح ثامن در بستر مجازی با روایتگری دفاع، برگزاری یادواره شهدا، محفل انس با قرآن، و افتتاح مسکن محرومین و توزیع بسته های معیشتی از جمله این برنامه ها است.

وی ادامه داد: افتتاح پایگاه مقاومت بسیج خواهران، برگزاری رژه خودرویی در حوزه مقاومت بسیج، پیاده روی جاماندگان اربعین از رشت تا آستانه اشرفیه از دیگر برنامه ها است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان