[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی صبح پنج شنبه در مراسم گلباران مزار شهدای دوران دفاع مقدس رشت با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران آمریکا را ذلیل کرد، اظهار کرد: جایگاه نازل ایران قبل از انقلاب با عزت و اقتدار کشور پس از پیروزی انقلاب قابل مقایسه نیست.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه بزرگترین دستاورد جنگ ۸ ساله، برگرداندن قدرت و جایگاه واقعی و عظمت به ملت ایران بود، افزود: امروز رئیس جمهور با اقتدار کامل به دولت آمریکا می گوید که آنها در هیچ جا حتی کشور خود اعتبار و جایگاهی ندارند.

وی با بیان اینکه تمدن و ایستادگی جوانان و شهیدان ما منجر به اخراج آمریکا از منطقه شد، تصریح کرد: امروز آمریکایی ها از منطقه بیرون نمی روند بلکه آنها را از منطقه بیرون می کنیم و خون شهیدان ثمر داده و آمریکایی ها ذلیلانه شکست خوردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه انقلاب عزت و اقتدار را به ملت های مسلمان برگرداند، افزود: برخی کشورهای منطقه تمامی امکانات خود برای مقابله با گسترش اسلام را به کار گرفتند اما انقلاب اسلامی مقتدرانه مقابل آنها ایستاد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به ضرورت حفظ دستاوردهای انقلاب، بیان کرد: دشمن می خواهد ما بیگانه از آرمان های خود شویم اما حضور همه جانبه، آگاهانه، مدافعانه و مجاهدانه و میدانی مردم یکی از راه های حفظ دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس است.

گفتنی است؛ که در پایان این مراسم حاضران با نثار گل به قبور مطهر شهدا به آنها عرض ارادت کردند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان