دلخوش: رئیس مجلس جهادی و انقلابی است

۱۴۰۰/۰۷/۰۱ ۱۶:۴۰ چاپ کد خبر: 134327
[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه سرا، سید کاظم دلخوش عصر امروز در یادواره سرداران، فرماندهان و ۵۵۰ شهید شهرستان صومعه سرا و ۲۳ شهید مدافع حرم استان گیلان در گلزار شهدای ضیابر با تسلیت به مناسبت نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی اظهار کرد: توانستیم با گذشت دو سال از شروع کرونا مراسم باشکوهی را در مرکز بخش ضیابر برگزار کنیم و از این بابت خدا را شاکریم.

وی با بیان اینکه دکتر قالیباف از همرزمان شهید سلیمانی و از فرماندهان به نام دفاع مقدس است، گفت: از روحانیون و خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و سایر عزیزانی که در برگزاری این یادواره تلاش کردند سپاسگزاریم چرا که ماحصل زحمات دو سه هفته ای عزیزان سپاه، بسیج، بنیاد شهید و استانداری و سایر عزیزان است.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ضیابر  بیش از ۸۰ شهید تقدیم نظام کرده و زادگاه آیات عظام صالح و ضیابری است که قابل تقدیس برای ایران هستند، افزود: مردم این منطقه هر ساله در مراسم تاسوعا و عاشورا و اطعام به مسافرین و زوار از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

دلخوش با اشاره به خوشحالی مردم ضیابر به منظور بخش شدن این منطقه بیان کرد: امیدواریم مواردی که باید به هر بخش اختصاص یابد در این منطقه انجام شده تا مسائل و مشکلات ضیابر نیز رفع شود.

وی با اشاره به اسقبال خوب رئیس مجلس برای حضور در یادواره شهدای ضیابر و شهدای مدافع حرم گیلان گفت: افتخار می کنیم که رئیس مجلس شورای اسلامی فردی جبهه ای و از فرماندهان بزرگ جبهه و جنگ هستند و جهادی بودن و انقلابی بودن ایشان بر کسی پوشیده نیست.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : خواهد

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان