[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه حجت الاسلام والمسلمین احمد طیبی ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه خروج آمریکا از عراق و افغانستان ثمره خون پاک شهیدان و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس درس ایستادگی و مقاومت به تمامی کشورهای آزادی خواه داده و نتیجه این مقاومت و خون پاک شهیدان دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدی حجت قاسم سلیمانی اخراج آمریکا از عراق و افغانستان بوده است.

وی با اشاره به تاثیر اقتدار جمهوری اسلامی در برهم زدن معادلات نظام بین الملل گفت: دوران دفاع مقدس سبب شد تا امروز  شاهد اقتدار نظامی و دفاعی ایران در منطقه باشیم و این اقتدار در کنار سایر پیشرفت ها سبب شد تا جمهوری اسلامی در معادلات جهان بین الملل را برهم زده و مانع اجرای برنامه استکبار در خاورمیانه شود.

امام جمعه آستانه اشرفیه یکی از دلایل عدم حمله نظامی استکبار به جمهوری اسلامی را قدرت بازدارندگی ایران دانست و افزود: اگر در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام با گلوله های کم و جیره بندی شده به جنگ با رژیم تا دندان مسلح  بعث عراق رفتند ولی امروز از چنان قدرت بازدارندگی برخوردار هستند که هیج قدرتی جرات نفوذ به خاک مقدس جمهوری اسلامی را به خود نمی دهد.

طیبی با ابراز خرسندی از عضویت جمهوری اسلامی در اتحادیه شانگهای بیان کرد: پیوستن جمهوری اسلامی پس از سال ها به این سازمان و اتحادیه روزهای بزرگ  اقتصادی، سیاسی، امنیتی فرهنگی و اجتماعی را به روی ملت ایران باز می کند.

وی با بیان اینکه عضویت جمهوری اسلامی در سازمان شانگهای لرزه به اندام آمریکا انداخته است، تصریح کرد: یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری توجه به افزایش مراودت های تجاری با کشورهای منطقه بوده است ولی دولت گذشته تمام تمرکز خود را معطوف به افزایش روابط با کشورهای غربی کرده و هیج توجه ای به کشورهای شرقی نداشته است.

امام جمعه آستانه اشرفیه صحبت های رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل را نشان دهنده اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: مواضع جمهوری اسلامی و رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل بسیار کوبنده و اقتدار آمیز بود به طوری که آمریکا از کشور حاضر و متوجه شد که با زبان روز و تهدید نباید با ملت ایران صحبت کند.

طیبی با تسلیتی فوت شاعر بنام گیلانی استاد سید محمود(امیر)فخر موسوی گفت: فقدان این شاغل ارزشی، شاعر، هنرمند که از یادگاران دوران دفاع مقدس بوده است فقدانی عظیم برای مردم آستانه اشرفیه و گیلان است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : دفاع مقدس

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان