توزیع ۸ هزار بسته معیشتی در گیلان

۱۴۰۰/۰۷/۰۳ ۱۴:۲۶ چاپ کد خبر: 134431
[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت،آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی ففیه در گیلان ظهر امروز در مراسم توزیع هشت هزار بسته معیشتی در راستای رزمایش مواسات در گلزار شهدای رشت با بیان اینکه کرونا به بخش های مختلف جامعه آسیب جدی وارد کرده است، اظهار کرد:کمک به نیازمندان در راستای مواسات و کمک مؤمنانه قابل ستایش و تقدیر است.

وی با اشاره به همدلی موجود میان آحاد مختلف مردم و نهادهای انقلابی در هر چه بهتر برگزار شدن رزمایش مواسات گفت: مواسات و کمک های مومنانه با همکاری بنیاد مستضعفان، کمیته امداد، سپاه، آستان قدس رضوی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و سازمان بسیج صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در گیلان نقش مردم در اجرایی شدن رزمایش مواسات را بسیار مهم برشمرد و افزود: از خدای متعال برای همه آنها که به کمک نیازمندان می شتابند اجر بیکرانه مسئلت داریم زیرا مردم در این شرایط سخت اقتصادی از هیچ تلاشی برای کمک به نیازمندان دریغ نکردند.

فلاحتی با تأکید بر لزوم توجه به اهمیت انعکاس درست رزمایش مواسات در کشور بیان کرد: فعالیت رسانه ها در بیان کمک های مردمی به اقشار آسیب پذیر ترفندهای دشمن را خنثی می کند.

وی با بیان اینکه تورم و مشکلات اقتصادی موجود در جامعه برای دهک های پایین جامعه مشکلاتی را ایجاد کرده است، تصریح کرد: کشور به افرادی نیار دارد که بدای مردم کار کنند زیرا تورم موجود در جامعه برای دهک های پایین سخت و آسیب زا است لذا همه مسؤولان باید در میدان باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با ابراز خرسندی از روند افزایشی واکسیناسیون در کشور گفت: یکی از مهم ترین راهکارها در کنترل ویروس کرونا انجام واکسیناسیون بوده و این و این روند در کشور و گیلان با سرعت در حال انجام است.

 

توزیع ۴۶۰ هزار بسته معیشتی از آغاز شیوع کرونا در گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه رزمایش مواسات اوج وفا و همدلی را در بین مردم به نمایش گذاشته است، اظهار کرد: کرونا بسیاری از سرپرست خانوارها را به دلیل تعطیلی کسب و کار از کار بیکار کرد ولی مردم ایران مثل دوران دفاع مقدس با وفا و همدلی پای کار آمده و با کمک های مومنانه وفا و همدلی خود را به جهانیان نشان دادند.

سردار محمد عبدالله پور با اشاره به توزیع بیش از ۴۰۰ هزار بسته معیشتی در طی این مدت در گیلان گفت: از آغاز شیوع بیماری کرونا تاکنون تعداد ۴۶۰ هزار بسته معیشتی به مبلغ ۲۷۰ میلیارد تومان بین نیازمندان در استان توزیع شده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : توزیع سبد کالا

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان