[ad_1]

علیرضا یزدانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اجرای پویش «نذر اربعین»، بیان کرد: این پویش از سال گذشته و با هدف اختصاص بخشی از هزینه سفر اربعین به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد توسط کسانی که به دلیل کرونا به کربلای معلی نرفتند، در استان گیلان راه اندازی شد.

مسئول ستاد دیه استان گیلان با بیان اینکه مردم مؤمن و خیر از این پویش به خوبی استقبال کردند، افزود: ۳۵ زندانی جرایم غیرعمد سال گذشته از طریق پویش «نذر اربعین» از زندان آزاد شده و به کانون خانواده برگشتند.

وی با بیان اینکه این پویش امسال نیز در استان برگزار می شود، تصریح کرد: ۴۰ زندانی جرایم غیرعمد با مبلغ بدهی کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان در استان داریم که هدف پویش امسال است.

یزدانی با اشاره به اینکه از این تعداد چهار نفر زن و ۳۶ نفر مرد هستند، افزود: این افراد چشم انتظار مساعدت و همراهی خیران و عاشقان حسینی هستند.

رئیس ستاد دیه استان گیلان با بیان اینکه پویش «نذر اربعین» تا ۲۸ صفر ماه امسال ادامه دارد، تاکید کرد: از مردم مؤمن و خیر گیلان درخواست داریم که در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

وی با بیان اینکه میزان بدهی این ۱۰۰ زندانی در مجموع قابل توجه است، عنوان کرد: بخشی از این مبلغ توسط ستاد دیه تأمین شده و بخشی نیز توسط مردم و خیران پوشش داده می شود.

یزدانی با اشاره به شماره حساب های این ستاد برای دریافت کمک های مردمی جهت آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، گفت: شماره حساب بانک ملی ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۳۵۳۹۸۵ و بانک تجارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۵۱۶۴۹۸ آماده دریافت کمک خیران است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان