[ad_1]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بردیا سعادت، پشت خط زن جوان و آینده دار تیم ملی والیبال ایران چندی پیش با پیشنهادی از سوی باشگاه ویکستورم به این تیم کره ای پیوست، اما با توجه به دعوت از این بازیکن به اردوی تیم ملی جوانان و همچنین بزرگسالان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا، فدراسیون ایران تایید کرد که این بازیکن در راستای حمایت از بازیکنان جوان با موافقت کادر فنی راهی کره جنوبی شود تا در تمرینات تیم باشگاهی خود حضور پیدا کند و در تاریخ های مشخص به اردوی تیم های ملی اضافه شود.

پس از کش و قوس های فراوان این اتفاق رخ نداد و در تاریخی که فدراسیون والیبال ایران تعیین کرده بود، این بازیکن به کشور بازنگشت. در همین راستا بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی جوانان و بزرگسالان جلسه ای را با محمدرضا داورزنی ریاست فدراسیون والیبال برگزار کرد تا درخصوص شرایط بردیا سعادت تصمیم گیری شود. در نهایت مقرر شد فدراسیون ایران برای کمک به والیبال ملی و جلوگیری از سرمایه سوزی و حفظ موجودیت این رشته، ایمیلی را به باشگاه ویکستورم ارسال کند تا براساس آن بردیا سعادت 20 شهریورماه عازم ژاپن شود.

به این ترتیب بردیا سعادت در رقابت های قهرمانی آسیا که به میزبانی ژاپن برگزار شد در ترکیب تیم ملی حضور نداشت، اما به ایتالیا رفت تا در مسابقات قهرمانی جوانان جهان برای تیم ملی به میدان برود. با وجود اینکه وی در بازی اول نتوانست در ترکیب قرار بگیرد، اما در بازی دوم و مقابل آرژانتین برای لحظاتی در ترکیب تیم جوانان قرار گرفت.

حضور بردیا سعادت در رقابت های جوانان جهان با واکنش های زیادی همراه بود. پدر این بازیکن در صفحه شخصی خود اعلام کرده بود بردیا برای حضور در مسابقات جوانان جهان مجبور به فسخ قرارداد شده، اما خبرگزاری های معتبر کره ای اعلام کردند به علت پارگی 6 سانتی متری عضلات شکم بردیا سعادت در تمرینات و نیاز به استراحت مطلق 8 تا 10 هفته ای، قرارداد این بازیکن از طرف باشگاه ویکستورم فسخ شده است.

مشاوران و اطرافیان این بازیکن در روزهای اخیر موجب شدند تا فشار زیادی به بردیا وارد شود. سعادتی که در لیگ ملت ها عملکرد درخشانی در ترکیب تیم ملی داشت این روزها از دوران اوج خود فاصله گرفته است. متاسفانه برخی از اطرافیان بردیا به چشم دستگاه چاپ اسکناس به او نگاه می کنند و تنها به دنبال منافع خود هستند که این امر می تواند ضربه های زیادی به پدیده والیبال کشورمان بزند. 

هرچند که ستاره نوظهور والیبال کشورمان با پیشنهادهای جدی از لیگ های معتبر دنیا روبرو شده، اما نباید در این سن و سال تنها به فکر کسب درآمد باشد. او باید پیشرفت و حضور در جمع ستاره های دنیا را در اولویت برنامه های خود قرار دهد و در این مسیر حرکت کند تا به سعادت برسد وگرنه به احتمال فراوان شاهد کم رنگ شدن و در نهایت حذف وی از دنیای والیبال خواهیم بود؛ اتفاقی که برای چندین ستاره کشورمان در سال های نه چندان دور رخ داد؛ بازیکنانی که با انتخاب های اشتباه به جاده خاکی زده و دیگر خبری از آنها نیست.

انتهای پیام/


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : ملی پوش والیبال

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان