[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی محمد عباسی پیش از ظهر یکشنبه در همایش اربعینی ها عدم تکلیف مداری را نشانه جهالت دانست و بیان کرد: جوانان زیادی در دوران دفاع مقدس با تاسی از فرهنگ اسلام به دفاع از ارزش ها پرداختند و بسیاری نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های گیلان با بیان اینکه یکی از پیام های قیام عاشورا، جدایی بین اسلام نبوی و اموی است افزود: امام حسین (ع) برای احیای اسلام نبوی قیام کرد و به مردم راه درست و حقیقی را نشان داد.

وی با اشاره به اینکه قیام عاشورا موجب شکسته شدن هیمنه ظالمان و یزید شد، تصریح کرد: انقلابیون ما نیز با تاسی از فرهنگ حسینی مقابل یزیدیان زمانه ایستادند و با مقاومت خود پیروزی را برای ملت به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام عباسی دوران دفاع مقدس را نمونه ای متعالی برای نشان دادن پیروزی حق علیه باطل دانست و افزود: امروزه در یمن و برخی از کشورهای منطقه شاهد پیروزی تفکر حسینی و نابودی اسلام جعلی هستیم.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان با اشاره به بیداری ملت ها و ایستادگی آنها مقابل دولت های مستکبر، گفت: مسلمانان با پیروی از مکتب امام حسین (ع) با جهالت مبارزه می کنند و با خون خود زمینه آگاهی ملت ها را فراهم می آورند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان