[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مرحبا ظهر یکشنبه در جلسه بررسی وضعیت تیم فوتبال شهرداری آستارا با بیان اینکه متأسفانه در زمینه ورزش این شهرستان پس رفت داشته است، اظهار کرد: نیازمند بسیج عمومی برای حمایت از ورزش و همچنین تیم فوتبال شهرداری آستارا هستیم.

وی با بیان اینکه تیم شهرداری آستارا برای این شهرستان افتخار آفرینی می کند و موفقیت های این تیم باعث بالندگی آستارا و گیلان است، افزود: در همین راستا حمایت مردم و مسئولان شهرستان و همچنین مسئولان استان از تیم فوتبال شهرداری که در کنار تیم ملوان در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارد ضروری است.

مرحبا به مشکلات مالی مدیریت این تیم اشاره کرد و گفت: کار شهرداری آستارا برای اداره شهر در شرایط فعلی اقتصادی بسیار سخت است و با توجه به اینکه تیم با حمایت بخش خصوصی اداره می شود نباید انتظار داشت همه مشکلات مالی تیم را شهرداری رفع شود.

وی ادامه داد: باید یک فضای همکاری برای رفع مشکلات تیم فوتبال شهرداری در بین مسئولان شهرستان ایجاد شود.

مرحبا خواستار کمک خیران، بازرگانان و همچنین اداره کل گمرک و بنادر و دریانوردی آستارا برای رفع مشکلات تیم شهرداری شد و افزود: برای رفع مشکلات ورزشگاه وحدت و امکان میزبانی در لیگ دسته یک فوتبال با پیمانکاران پروژه ها رایزنی و هزینه ها را برآورد کرده و انتظار داریم دستگاه های متولی همکاری کنند.

نماینده مردم آستارا در مجلس با بیان اینکه این شهرستان همواره میزبان مسابقات ملی و بین المللی بود ولی سال ها است که دیگر مسابقه ای در این شهرستان برگزار نمی شود، اظهار کرد: ورزش و هیجانات ورزشی در ایجاد نشاط اجتماعی مؤثر هستند.

مرحبا، تصریح کرد: تیم شهرداری آستارا یک برند و سرمایه اجتماعی و اقتصادی برای این شهرستان و گیلان است و همه باید از آن حمایت کنیم.

وی، ادامه داد: حمایت ما از این تیم قاطعانه است و این تیم را به منزله یک سرمایه اجتماعی برای شهرمان می بینیم و با وجود هزینه های سنگین تیم داری باید این تیم را زنده نگه داریم.

مرحبا با بیان اینکه ورزش آستارا با تیم فوتبال شهرداری این شهر عجین شده است، گفت: بدون شک خروجی حمایت از ورزش شادابی و نشاط جامعه است.

وی مهمترین مشکلات فعلی استادیوم وحدت آستارا را روشنایی، جایگاه خبرنگاران، جایگاه ویژه صدا و سیما برای پخش زنده مسابقات، آسفالت ورودی و محوطه ورزشگاه عنوان کرد و خواستار رسیدگی کامل و نظارت دستگاه های اجرایی ذیربط استان و شهرستان در اتمام این پروژه ها و برگزاری رقابت های لیگ یک به میزبانی شهر آستارا و در خانه خود شد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان