[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رئیس شورای اسلامی شهر رشت دقایقی پیش در جمع خبرنگاران با اشاره به روند اجرای پروژه جمع آوری روان آب های سطحی رشت اظهار کرد: پروژه جمع آوری روان آب های سطحی در رشت از سال ۸۸ در دستور کار قرار گرفت و تاکنون در ۶۵ مسیر و با طول لوله گذاری ۹۵ هزار و ۸۱۲ متر در نقاط مختلف رشت اجرایی شده است.

محمدحسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه اجرای پروژه جمع آوری روان آب های سطحی در رشت در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ نیز ادامه دارد، تصریح کرد: لوله گذاری پروژه جمع آوری روان آب های سطحی در محله استادسرای رشت در سال ۹۷ و با قرار داد ۳۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و به طول یک هزار و ۲۱۲ متر آغاز شد و در حال حاضر پیمانکار مشغول رفع نواقص آن است.

وی با تأکید بر اینکه بخش عظیمی از پروژه جمع آوری روان آب های سطحی در استادسرا به اتمام رسیده است، بیان کرد: در تلاشیم تا هر چه سریع تر و باهدف رفاه حال ساکنین و کسبه در محله استادسرای رشت، پروژه جمع آوری روان آب های سطحی در این محله به اتمام برسد.

اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی اجرای پروژه جمع آوری روان آب های سطحی در رشت

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به اجرای پروژه جمع آوری روان آب های سطحی در سال جاری در رشت اشاره کرد و گفت: در بودجه سال جاری شهرداری رشت مبلغ یک صد میلیارد ریال برای پروژه جمع آوری روان آب های سطحی در نظر گرفته شده است.

بازگشایی لب آب رشت به تختی تا پایان سال ۱۴۰۰

کارگرنیا به دغدغه شهروندان پیرامون بازگشایی لب آب رشت به خیابان تختی اشاره کرد و گفت: بخش عمده ای از املاک در این مسیر تملک شده است و فقط چند واحد دیگر باید تحت تملک شهرداری قرار بگیرد.

وی با اشاره به زمان اتمام پروژه بازگشایی لب آب رشت به تختی افزود: با انجام تملک های باقی مانده، ان شاا تا پیش از پایان سال ۱۴۰۰ بازگشایی خیابان شهید سید تقی مصباح از لب آب به تختی انجام می شود.

بازگشایی بلوار رسالت رشت به سرچشمه

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه پروژه بازگشایی بلوار رسالت رشت به سرچشمه نیز در دست اجرا است، تصریح کرد: از شهروندان فهیم رشت به واسطه طولانی شدن این پروژه عذرخواهی می کنم و این پروژه به واسطه مشکل حقوقی به طول انجامیده است.

کارگرنیا با تأکید به اینکه نمی خواهیم هزینه مجدد به بیت المال تحمیل شود، افزود: خانواده ای مدعی شده است که بخشی از املاک در مسیر اجرای این پروژه تحت تملک آنان قرار دارد و این مسئله در حال حاضر در مراجع قضایی در دست بررسی است و امیدواریم تا پیش از پایان سال تعیین تکلیف می شود.

اعتبار دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی رفع مشکل روشنایی بلوار خرمشهر

وی با اشاره به وضعیت روشنایی معابر بلوار خرمشهر (میدان جانبازان تا انصاری) اشاره کرد و گفت: این مسیر دو هزار و ۴۰۰ متر طول و نیازمند ۶۳ عدد پای چراغ و نصب ۱۲۶ عدد چراغ است و بابت آن دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با پیمانکار قرار داد منعقد کرده ایم و امیدواریم تا حدود سه ماه آینده این مشکل برطرف می شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : بشار اسد

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان