[ad_1]

جبار کوچکی نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به مشکلات موجود در شرکت ایران برک رشت، اظهار کرد: هم بخش دولتی و هم بخش خصوصی در وضعیت بد اقتصادی قرار دارند و در وضعیت کنونی فشار وارده به بخش کارگری بسیار مضاعف است.

وی با بیان اینکه مجموعه کارخانجات ایران برک بنابر دلایل مختلف دارای مشکلات چندگانه شده، افزود: بزرگترین چالش مجموعه ایران برک معوقات چندماهه حقوق و مزایای کارگران است که به یک چالش اساسی تبدیل شده است.

عضو ناظر مجلس در شورای حقوق و دستمزد از عزم جدی خود برای حل مشکلات نساجی به ویژه فعالان بخش خصوصی در این حوزه اشاره کرد و گفت: با جدیت به جهت حل مشکلات کار و کارگری ایران برک وارد میدان شده و تلاش می کنیم تا منافع این واحد نساجی و همچنین کارگران تأمین شود.

نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه در جهت پایداری ظرفیت اشتغال و حمایت از تولید نشست هایی با حضور مجموعه دادگستری گیلان انجام شده، افزود: هیچ گاه اجازه نخواهیم داد در شرکت های دولتی، نیمه دولتی و همچنین شرکت های خصوصی، رشت الکتریک دیگری تکرار شود.

کوچکی نژاد با بیان اینکه شرکت ایران برک بدهی بالایی به تأمین اجتماعی، دارایی و دیگر مجموعه ها دارد، افزود: این نوع بدهکاری ها جزء دیون دولتی بوده و می توان پرداخت آن ها را به تعویق انداخت اما پرداخت حقوق، دستمزد و اضافه کار کارگران شرکت ایران برک بدون فوت وقت و تماماً باید پرداخت شود و در این راستا باید اداره کار نیز نظارت جدی داشته باشد.

انتهای پیام/۳۳۸۹


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : برک

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان