[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، مجید عزیزی عصر چهارشنبه در هشتمین جلسه شورای شهر رشت ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان با گلایه از عدم حضور مسئولان در مراسم روز آتش نشان، اظهار کرد: برنامه امروز روز آتش نشان بدون حضور مسئولان ارشد شهرستان رشت در مظلومیت برگزار شد.

وی در ادامه به انتخاب شهردار جدید رشت اشاره و با بیان اینکه انتخاب «امیر حسین علوی» برای اعضای شورا هزینه بردار است، افزود: مخالفت های زیادی در زمینه این انتخاب وجود دارد.

نایب رئیس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه منتقدان بر این باور هستند علوی برای ارتقای جایگاه سیاسی و اجتماعی خود از رأی مردم استفاده کرده است، تصریح کرد: شهردار منتخب باید بتواند اقناعی جمعی را شکل دهد و تغییر و تحول را در بدنه شهرداری آشکار سازد.

عزیزی با بیان اینکه علوی به عنوان یک نیروی شورا داری تجربه هشت ساله فنی و سازمانی کمک رسان شورای ششم بوده است، اضافه کرد: شورای شهر با کسی تعارف ندارد اگر اعتماد جذب شود شورا به وظایف نظارتی خود خواهد پرداخت و کمک حال شهردار می شود.

وی با اشاره به اینکه شهردار منتخب اگر در انتخاب مدیران و مشاوران اشتباه کند دچار چالشی جدی خواهد شد، ادامه داد: در زمینه انتصابات در شهرداری رشت باید دقت نظر فراوانی وجود داشته باشد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان