[ad_1]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از رشت، گلاره ناظمی دیلمی بانوی محجبه و داور بین المللی فوتسال کشورمان پس از قضاوت های کم نقص در مرحله گروهی و حذفی سرانجام در فینال این مسابقات در کوبل داوری قرار گرفته و به عنوان داور وقت نگهدار به قضاوت خواهد پرداخت. 

وی اولین بانوی محجبه است که به عنوان یکی از داوران فینال جام جهانی انتخاب شده و همچنین اولین داور فوتسال کشورمان است که در فینال مسابقات جام جهانی حضور خواهد داشت. 

وی از سال ۲۰۱۴ به عنوان داور بین المللی انتخاب شد، گلاره ناظمی داوری را ابتدا با فوتبال و بعد با قضاوت در لیگ برتر فوتسال بانوان آغاز کرد. 

وی در رقابت های فوتسال جام باشگاه های جهان مردان ۲۰۱۹ در تایلند به عنوان داور اول مسابقه تیم های بارسلونا برابر شنزن چین، نماینده تایلند در برابر تیم بوکاجونیورز آرژانتین، شنزن چین در برابر منگوس برزیل و دیدار پایانی مسابقات را قضاوت کرد. 

او در اینستاگرامش نوشت: امروز وقتی کولینا ابلاغ بازی فینال را اعلام کرد، وقتی اسمم رو شنیدم، نفهمیدم رو زمینم یا تو ابرا. آرزو بود خیلی براش تلاش کردم و خیلی خوشحالم.

گلاره ناظمی در کنار چهار داور زن دیگر در رقابت های جام جهانی فوتسال قضاوت کرد. 

جدا از تیم ایران، داوری فوتسال کشورمان نیز در جام جهانی نماینده دارد و ابراهیم محرابی افشار در کنار گلاره ناظمی دو داور ایرانی حاضر در این پیکارها بودند. 

این برای اولین بار بود که دو داور از ایران در این مسابقات سوت می زنند. همچنین برای اولین بار فیفا از ۵ داور زن برای قضاوت جام جهانی مردان استفاده کرد. در شرایطی که ۳۹ داور از ۶ قاره برای قضاوت در این رقابت ها برگزیده شدند، گلاره ناظمی از ایران در کنار چهار داور زن دیگر در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ قضاوت کرد. 

براساس اعلام سایت فیفا، گلاره ناظمی برای اولین بار به عنوان داور اول مصاف تیم های ملی مصر و گواتمالا را سوت زد که در این دیدار ابراهیم محرابی افشار به عنوان داور دوم، کمک ناظمی بود تا یک کوبل ایرانی مسئولیت قضاوت این مسابقه را برعهده داشته باشند. 

فینال این مسابقات قرار است روز یکشنبه بین تیم های ملی آرژانتین و پرتغال برگزار شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : هندوانههای

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان