[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس انتصاب رئیس جدید صدا و سیما را تبریک گفت. در این پیام تبریک آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر پیمان جبلی

ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام

با احترام انتصاب شایسته حضرتعالی از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) را به سمت ریاست رسانه ملی به عنوان مهم ترین نهاد فرهنگی کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

یقیناً حسن اعتماد و اطمینان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای تفویض مسئولیت خطیر و دشوار رسانه ملی نشانگر صلاحیت دینی و انقلابی، لیاقت و شایستگی های برجسته مدیریتی و تخصصی همراه با تعهد و تجربه ارزشمند جنابعالی و آگاهی از ماهیت و عملکرد و وظائف رسانه ی ملی بوده است.

بی شک با تلاش و کوشش جهادگونه شما برادر مجاهد و همکاران محترم در مجموعه مهم و تاثیرگذار رسانه ملی، روحیه و احساس هویت ملی و انقلابی، سطح آگاهی و معرفت عمومی، امید، اخلاق و به ویژه فرهنگ وارزش های والای دفاع مقدس و مقاومت، که میراث گرانبهای امام راحل و شهدای گرانقدر است، در جامعه بیش از پیش گسترش و توسعه خواهد یافت.

سلامتی و توفیق روزافزون جنابعالی و همه خدمتگزاران متعهد و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی و شاگردان مکتب امام خمینی(ره) را تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای حکیمانه فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) در ادامه مسیر نورانی شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان