[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل بهروزی فر شامگاه پنج شنبه در گفتگوی ویژه خبری با اشاره به طرح ساماندهی کارکنان دولت، گفت: قرار است مجلس بر روی تلفیق طرح کمیسیون اجتماعی و لایحه دولت در یک بازه زمانی ۴۵ روزه که کمتر از ۲۰ روز آن باقی مانده است، کار کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه برخی وزارتخانه ها و سازمان ها برون سپاری می کنند که مورد تأیید مجلس نیست، افزود: وزارتخانه ها و سازمان ها باید از این اقدام خودداری کنند زیرا تأثیری در تصمیم گیری مجلس ندارد.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون اجتماعی مجلس طرح ساماندهی کارکنان دولت را بررسی می کند، تصریح کرد: امیدواریم تا پایان امسال این لایحه تبدیل به قانون شود.

نماینده فومن و شفت در مجلس به طرح ودیعه مسکن اشاره و بیان کرد: با وجود آنکه بانک ها طبق قانون اختیارات زیادی دارند و به نوعی دولت سایه محسوب می شوند اما در پرداخت وام ودیعه مسکن کارشکنی می کنند.

بهروزی فر با بیان اینکه بانک ها به وظایف قانونی خود عمل نمی کنند، اظهار کرد: قرار است مجلس فراکسیونی تشکیل دهد تا در آن علت عدم اختصاص ودیعه مسکن توسط بانک ها بررسی شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه ۱۲ کیلومتر از جاده فومن چهار خطه شده است، عنوان کرد: اخیراً بر اساس ماده ۵۶، این پروژه به بخش خصوصی واگذار شد و مراحل نهایی خود را طی می کند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه پل قلعه رودخان ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: دو پیمانکار به علت عدم تکمیل پروژه خلع ید شدند و پیمانکار بعدی باید در مناقصه راهداری شرکت کرده و برنده شود تا ساخت پل را آغاز کند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان