[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، عباس اهرابی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با قدردانی از حمایت های مادی و معنوی نیکوکاران به نیازمندان به ویژه ایتام و محسنین، گفت: در حال حاضر سه هزار ۳۲۴ یتیم و ۸ هزار و ۳۴۶ فرزند محسنین در گیلان تحت حمایت کمیته امداد هستند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه حدود ۴۱ هزار و ۹۳۹ حامی نیکوکار، حمایت از ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین استان گیلان را بر عهده دارند، افزود: از ابتدای سال تا کنون۶ هزار و ۱۳۳ حامی جدید در طرح اکرام برای حمایت مادی و معنوی فرزندان ثبت نام کرده اند.

اهرابی با اشاره به اینکه حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین طی شش ماه اول سال جاری بیش از ۳۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند، تصریح کرد: از مجموع کمک های اهدا شده، مبلغ حدود ۱۹ میلیارد تومان به صورت نقدی و حدود ۱۱ میلیارد تومان به صورت غیرنقدی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه سرانه نقدی دریافتی هر فرزند یتیم حدود ۴۸۵ هزار تومان و فرزندان محسنین ۲۴۴ هزار تومان است، بیان کرد: کمک های حامیان در بخش های کمک به معیشت، خرید جهیزیه، تحصیل، درمان و مسکن هزینه می گردد.

اهرابی گفت: به منظور تسهیل در روش های پرداخت برای هر فرزند معنوی یک شماره کارت اختصاصی در نظر گرفته می شود که حامیان می توانند بدون شناسه واریز و از طریق سایت و یا کلیه درگاه های بانکی و اپلیکیشن های موجود، نسبت به واریز مستقیم هدایای نقدی به حساب فرزندان معنوی اقدام نموده و گزارش پرداخت را در سایت مشاهده نمایند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با قدردانی از همراهی همیشگی مردم نیکوکار گیلان، عنوان کرد: تعداد ۶۸۱ فرزند یتیم و محسنین به تازگی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قرار گرفته اند که فاقد حامی بوده و امید است با مشارکت مردم خیّر استان، بتوانیم نیازمندی های این عزیزان را نیز برطرف کنیم.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان