به گزارش لنگرنیوز ، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) خانه ملت و در جریان بررسی صلاحیت و برنامه های پیشنهادی محمود نیلی احمدآبادی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، طی سخنانی به عنوان موافق وزیر پیشنهادی علوم، اظهار داشت: یکی از همکاران گفت که آقای نیلی در جریان فتنه سکوت کرده است، آیا واقعا این موضوع به معنای دست داشتن و همکاری آقای نیلی در فتنه است؟ این چه قضاوتی است؟

وی با بیان اینکه آقای نیلی خواهد گفت که چه نظری درباره فتنه 88 دارد، افزود: فتنه خط قرمز ماست و مگر می شود آقای روحانی، وزیری را به مجلس معرفی کند که در فتنه نقش داشته است؟! اینگونه سخن گفتن برخی دوستان از عجایب روزگار است.

نماینده لنگرود در مجلس بر همین اساس خاطرنشان کرد: یکی از همکاران گفته بود چه طور ممکن است آقای نیلی در جبهه حضور داشته باشد اما یک بسیجی در کنار او به شهادت نرسیده باشد؟ بنده در زمان جنگ تحمیلی تک تیرانداز بودم اما مگر همه باید تک تیرانداز می شدند، آقای نیلی فرمانده بوده، حتما باید یک بسیجی در کنار او به شهادت می رسید تا ثابت شود که آقای نیلی انقلابی است؟ آیا همه باید آن زمان تفنگ به دست می گرفتند تا ثابت شود که در جنگ نقش دارند؟ همه مردم حتی کسانی که پشت صحنه جنگ بودند نیز در دفاع مقدس نقش داشتند.

لاهوتی خاطرنشان کرد: وزارت اطلاعات آقای نیلی را تأیید کرده است، از کجا می دانید آقای نیلی گزینه اصلی دولت نیست؟ رأی دهید تا گزینه اصلی دولت شود، آقای نیلی هفت سال در جنگ تحمیلی حضور داشته است.

 
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان