[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح الهی صبح چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رشت با اشاره به نقش و تأثیرات مصوبات این شورا در روند توسعه و ارتقای آموزش ها، گفت: باید اثرگذاری شورای آموزش و پرورش در جامعه هدف آن قابل لمس و مشاهده باشد.

فرماندار رشت با تأکید بر لزوم توجه و همکاری همه دستگاه ها به برنامه های آموزش و پرورش، افزود: در گام نخست باید جایگاه و حرمت فرهنگیان در سطح ادارات، سازمان ها و نهادها حفظ و به آنها ادای دین شود.

وی با اشاره به اهمیت دریافت سند برای زمین مدارس خیر ساز، گفت: این موضوع باید از سوی مسئولان آموزش و پرورش مورد توجه قرار گیرد تا در آینده شاهد بروز مشکلات برای تأیید مالکیت نباشیم.

فتح اللهی با بیان اینکه در برخی مناطق با مشکلات در حوزه اینترنت مواجه هستیم که بر اساس رایزنی با مسئولان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مقرر شد فردی به عنوان نماینده آموزش و پرورش این مشکلات را پیگیری کند، ادامه داد: در این راستا هیئت پنج نفری تشکیل و مشکلات را احصا و به این اداره کل انتقال دهید.

وی با اشاره به اجرای طرح «خانه تکانی کاغذی» به منظور جمع آوری کاغذهای باطله در سطح ادارات، نهادها و سازمان ها، بانک ها و حتی منازل شهرستان رشت، گفت: هدف از برگزاری این طرح جمع آوری کاغذهای باطله و هزینه عوائد فروش آن در حوزه آموزش و پرورش بوده که در این راه از ظرفیت همه دستگاه ها استفاده می شود.

فرماندار رشت با بیان اینکه می توان از محل فروش این کاغذهای باطله جمع آوری شده اقدامات زیادی انجام شود، ادامه داد: در شهرستان تالش تاکنون با جمع آوری همین کاغذها سه مدرسه ساخته شده است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان