به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، چندی پیش تعدادی از مسوولین شهرستان از شهرک صنعتی در حال احداث یعقوبیه بازدید و با چند نفر از فعالان این شهرک دیدار و گفت وگو کردند.

امام جمعه لنگرود نیز با بیان اینکه زمین های شهرک هنوز در وضعیت باغی و کشاورزی قرار دارد، اظهار کرد: بلوار کشی و زیرساخت های لازم در شهرک به خوبی وجود ندارد که باعث می شود سرمایه گذار برای ورود به این شهرک رغبت نکند.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین مهدی نقوی، نبود روشنایی معابر، نبود فاضلاب، عدم حصارکشی و نبود امنیت در شهرک که در برخی اوقات لوازم شرکت های مستقر در شهرک به سرقت می رود و لوله کشی گاز از جمله مشکلاتی است که در شهرک وجود دارد.

علی امیدوار معاون سیاسی امنیتی فرمانداری لنگرود نیز با بیان اینکه با توجه به بازدید میدانی امروز می طلبد که تلاش بیشتری از سوی شهرک های صنعتی نسبت به جذب سرمایه گذار و بهبود وضعیت شهرک انجام شوند، اظهار کرد: رضایتمندی مردم منطقه در اولویت است و این مهم باید توسط شهرک های صنعتی محقق شود که هم مردم منطقه و هم سرمایه گذار در ارامش بتوانند. کارشان را انجام دهند.


یکی دیگر از کارگاه های در حال احداث در این شهرک، کارگاه تیغ ژیلت و ملزومات لوله های پلاستیکی است که در زمینی به مساحت دو هزار متر احداث که ۸۰۰ متر آن برای کارگاه در نظر گرفته شده و دو میلیارد بدون دریافت تسهیلات بانکی تاکنون هزینه شده است.

به گفته مسوول کارگاه تیغ ژیلت و ملزومات لوله های پلاستیکی، بنای کارگاه در حال حاضر حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و کار خرید دستگاه ها نیز در حال انجام بود و حدود ۳۰ نفر نیز موجب اشتغال زایی برای افراد می شود.

مسوول یکی از کارگاه های شن و ماسه می گوید که کارشان را در زمینی به مساحت شش هزار مترمربع و با ۱۰ هزار میلیارد ریال بدون دریافت تسهیلات آغاز کرده اند که حدود چهل نفر در این کارگاه مشغول به کار هستند.


انجام لوله گذاری فاضلاب، گاز و برق شهرک صنعنتی یعقوبیه تا عید ۱۴۰۱

رئیس شهرک صنعتی یعقوبیه نیز با بیان اینکه ۱۰ میلیارد تومان برای شهرک تخصیص داده شده که تا پایان سال گازکشی برای شهرک نیز انجام می شود، اظهار کرد: در سالهای گذشته برای برق رسانی و کابل کشی قراردادی با پیمانکار تنظیم شده بود ولی به دلیل افزایش هزینه ها طرف پیمانکار از انجام این قرارداد امتناع کرد که در حال پیگیری در این زمینه هستیم.

فرجی با بیان اینکه برق در نظر گرفته شده برای شهرک سه مگابایت بود که در راستای آینده نگری طی مذاکراتی با اداره برق، برق رسانی این شهرک از سه مگابابت به هفت مگابایت افزایش می یابد، گفت: در تلاش هستیم تا لوله گذاری فاضلاب، گاز و برق تا عید ۱۴۰۱ انجام شود که انجام این موارد موجب جذب بیشتر سرمایه گذار به این شهرک خواهد شد که قطعا باعث رشد می شود.

به گفته وی، در حال حاضر ۱۰ هزار هکتار برای شهرک در نظر گرفته شده و برای ۱۵ هزار هکتار باقی مانده آن نیز در حال خرید هستیم که بعد از اتمام این مراحل دیوارکشی ۲۵هزار هکتار انجام خواهد شد.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان