[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نیک انجام پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به برگزاری اختتامیه پنجمین جشنواره «طنز پهلو ۵» در فومن، اظهار کرد: این جشنواره طی سال های اخیر به منظور بزرگداشت «کیومرث صابری فومنی» مشهور به «گل آقا» برگزار می شود.

وی به انتشار فراخوان شرکت در این جشنواره اردیبهشت ماه هر سال اشاره کرد و افزود: این جشنواره به صورت ملی برگزار شده و هر ساله شاهد حضور طنزپردازان از سراسر کشور هستیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن در ادامه با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، گفت: این آثار در غالب شعر و نثر طنز و داستان کوتاه است.

وی با بیان اینکه داوری آثار ارسال شده به سرپرستی «رضا رفیع» انجام و آثار برگزیده در هر بخش اعلام شده است، اضافه کرد: هیئت داوران سه اثر در هر بخش انتخاب کرده است.

نیک انجام با اشاره به اینکه ۱۰ اثر نیز شایسته تقدیر شناخته شده است، تصریح کرد: در مجموع ۱۶ اثر در مراسم اختتامیه که ساعت ۱۴ عصر روز پنج شنبه ۲۹ مهر در مجتمع فرهنگی هنری سید الشهدا فومن برگزار می شود تقدیر خواهند شد.

وی در ادامه به برخی برنامه های مراسم اختتامیه این جشنواره اشاره و اظهار کرد: رضا رفیع، رسول نجفیان، عبدالرضا امیر احمدی و فرامرز ریحان صفت از مهمان ویژه این مراسم هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: شناسایی هنرمندان جوان سراسر کشور در حوزه شعر و نثر طنز از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

گفتنی است در پایان این جلسه پوستر پنجمین جشنواره طنز پهلو رونمایی شد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان